door Gert-Jan » 14 Jul 2021, 18:42
Graag haal ik hierbij een bestaande beoordelingsdraad weer omhoog. Niet alleen is het namelijk makkelijker wanneer alle beoordelingen gecentreerd zijn, maar ook is het ditmaal heel toepasselijk: ik had waarschijnlijk nooit een afspraak met Simone gemaakt als ik de ervaringen niet gelezen had. En daarmee zou ik een hele fijne ervaring zijn misgelopen.
Wat alle beschrijvingen hierboven gemeen hebben, is dat Simone haar uiterste best doet om je te laten ontspannen en het gezellig te maken. Omdat dat precies is waar ik graag voor kom, besloot ik een uur met haar te boeken in een van de VIP-kamers. (Een uur is voor mij ideaal wanneer je een dame voor de eerste keer bezoekt, omdat je elkaar een beetje kan leren kennen en tegen het eind wel duidelijk is of je elkaar ligt of niet.)
De beschrijving op haar profiel klopt helemaal: Simone heeft prachtige grote bruine ogen, lang bruin haar, een slank postuur en kleine borsten. Wat er niet bij staat is dat ze zegt van dansen te houden, wat duidelijk zichtbaar is, en dat ze een hele gulle lach heeft, die ze vaak en graag laat zien.
Na een heel spontane knuffel van haar kant hebben we rustig de tijd genomen om ons te installeren en hebben we letterlijk en figuurlijk elkaar een beetje staan aftasten, wat al snel zo gezellig werd dat we de verdere actie even afhielden om op bed verder te kunnen keuvelen. Dat ging zo ver dat Simone me er op een gegeven moment op moest attenderen dat we ondertussen toch al gauw een half uur verder waren en dat we toch een beetje vaart moesten maken als we meer wilden doen.
Zonder er ook maar een moment over na te denken besloot ik om ons samenzijn meteen met een uur te verlengen, zodat we in alle rust verder konden gaan. Wat volgde was een anderhalf uur waarin seks, zoen- en knuffelpartijen en gebabbel elkaar op heel natuurlijke wijze afwisselden, waarbij Simone niet alleen op mij reageerde, maar ook heel duidelijk zelf aangaf wanneer ze even pauze wilde en ook zelf het initiatief nam.
Het is die natuurlijkheid en vanzelfsprekendheid die vaak wordt aangeprezen als “GFE”, maar waar ik liever een simpele Nederlandse term voor wil gebruiken: vrijen met Simone is gewoon fijn.
Tegelijkertijd blijft ze voortdurend professioneel, van het aangeven wat ze wel en niet doet tot het goed bij jou navragen wat jij fijn vindt. Maar waar professionaliteit soms kan leiden tot afstandelijkheid, is dat bij haar totaal niet het geval. Eerder is er sprake van het omgekeerde: het past bij de openheid die ze toont. Het gevolg is dat ik me vanaf het eerste geklungel met mijn pinpas tot het moment dat we al keuvelend bovenaan de trap afscheid hebben genomen volledig op mijn gemak heb gevoeld.
Ik zie hier en daar wel eens de term “herhalingsgevaar” verschijnen. Daar is hier geen sprake van: over die herhaling bestaat geen enkele onzekerheid, die gaat er gewoon komen. Bovendien gaf Simone zelf al aan dat ze zelf een tweede (of verdere) ontmoeting ook fijner vindt verlopen, omdat dan het eerste aftasten al geweest is – waarbij ik me alleen maar af kan vragen hoe fijn die volgende keer kan zijn, als dit al het resultaat was van de “onzekere” eerste keer.