Sono innamorato di...

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Sono innamorato di...

Berichtdoor tyrone » 23 Aug 2017, 12:57

Ze keek me in mn ogen en sprankelde passie van verlangen alsof ze al heel de dag om me had zitten wachten. Langzaam kroop ze over het bed naar me toe en toen ze bijna mijn gezicht met de hare raakte vroeg ze naar me naam. Ze overviel me met haar zwoele stem en haar pracht en praal.
Kijk zei ze, vindt je ze mooi? Prachtig stotterde ik weer. Mooi vol en zacht …haar lippen puilde moe toe … de tijd leek stil te staan. Ik mocht haar voelen haar zachte huid haar ronde billen alles was fijn.
Zachtjes ging ze op me zitten en bewoog sensueel met mij te spelen. Heerlijk hoe ze bewoog en hoe haar lichaam haar in slowmotion volgde. Ze rekte zich uit en ik zag haar overweldigen en ik niet langer me zelf kon of wilde bedwingen.
Laat je gaan zei ze ..we hebben nog tijd voor meer. … Ik liet los!
Nu mocht ik wat werken - vondt ze - nu was het haar tijd en toen ik in haar zat twerkte ze liggend om me heen terwijl ze me geil aankeek. Lekker ben je lekker hard voel je en haar borsten tussen haar armen tegen elkaar aan.
Samen hebben we de tijd vol gemaakt tot de telefoon ging en paniekerige een stem aan de andere kant om de kamer vroeg.
Heb je alles? vroeg ze ..
Alleen jij nog antwoorde ik.
tyrone
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 11 Feb 2017, 23:13
Geslacht: M

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 78 gasten

cron