Geheime date

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Geheime date

Berichtdoor Rudeboy » 22 Nov 2017, 01:41

Al een hele tijd wilde ik weer eens naar DS toe.
Dus op een goede avond besloot ik eens brutaal op de bonnefooi langs te gaan bij DS
Ik wist wie er ongeveer waren maar had niet een dame gereserveerd
Vlak voor mijn aankomst zag ik een man de tuin uitlopen van mij weg, hij keek mijn kant niet op
Dus ik loop door het hekje naar de deur en belde aan, na 5 seconden sprong de deur open en besteeg ik de trap
Boven aan de trap werd ik door twee dames begroet en een vroeg of ik een afspraak had
Ik zei nee toen zei ze oke loop maar naar de woonkamer wil je iets drinken? ik zei een cola graag
Ze riep in de kamer dames voorstellen, en haalde mijn cola ondertussen
Ik stond bij de tweezitsbank en de dames stelde zich voor.
Toen kwam de dame met mijn cola terug en vroeg heb je al een keuze gemaakt?
Ik zei ja ik kies jou, waarop zij lachend zei oke dan gaan we maar
Waarop ik zei nou eerst betalen anders krijg ik die dame achter dat bureau op me dak....
Dus vroeg de dame of ik met mijn date een uur wilde, eigenlijk kwam ik voor 45 minuten maar ik zei ja want ik wou gewoon een uur met haar samen zijn
We mochten naar de Oosterse kamer dus wij naar boven en na alle normale handelingen waren we op bed beland
Ik ga hier niet alle details geven want dan is het niet meer leuk maar 1 ding ik kom voor deze dame zeker terug!!!! ze heeft extreem veel energie is lief heeft een open mind kortom alles!!!! ze heeft zelfs mijn hart gestolen whahahahahahahahaha
Geheime date geef die eens terug :val10: :val10: :val10: :val10: :lips: :lips: :lips: :lips:
Tot de volgende keer en dan reserveer ik je wel
Rudeboy
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 21 Apr 2013, 21:11
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten