Roos

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Roos

Berichtdoor Tobleroneman » 24 Nov 2017, 20:45

Afgelopen week, ik denk voor de 4e keer bij Roos geweest. Mijn god, wat een feest is dat toch iedere keer weer.
Past met haar 38 lentes toch wat meer bij mijn leeftijd, bovenal een mooie en zeer charmante verschijning.
Enfin, na wederom een weer zeer vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, werd ik door Roos op mijn verzoek opgehaald met alleen een overhemd aan en dat verhoogd de feestvreugde vooraf al. De deur was nog niet dicht of ik werd al onthaald op hartstochtelijke tongzoen. Niet met het puntje of wat los gerammel in je mond maar met volle overgave. Uit respect voor haar, en omdat een ieder alles toch op zijn eigen manier beleeft zal ik verder het intieme gedeelte niet delen. Groot pluspunt is dat na het "moment supreme" het niet inpakken en wegwezen is, maar dat ze het afmaakt tot de laatste minuut. Voor een echte GFE en wanneer piepjong niet je voorkeur heeft kan ik Roos van harte aanbevelen.
Tobleroneman
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 05 Nov 2017, 02:16
Geslacht: man

Roos

Berichtdoor ArjanSingle » 08 Dec 2017, 23:53

:val10:
Afgelopen donderdag (07 dec 2017) een blind date gemaakt, voor 90 minuten, met Roos.
Nu is Roos ook niet meer piep jong en dat ben ik zelf ook niet meer, maar Roos geeft je absoluut het gevoel dat je nog mee mag doen en ze maakt je stukken jonger.

Ze heeft een super figuur voor haar leeftijd. Eenmaal op de kamer stelde ze me op mijn gemak. Na wat kusjes begon ze langzaam mijn overhemd los te maken. Daar na ging het snel, even wassen en daarna begon ons feestje. Na Heerlijk zoenen en tong-worstelen, wat ze overigens met volle overgave doet, zijn we uitgebreid in bad gegaan. Wat er daarna die avond gebeurde blijft tussen Roos en mij.
Roos gaat letterlijk tot het gaatje, het was zo lekker dat men moest bellen omdat de tijd (al) voorbij was.

Maar als je houd van een wat rijpere vrouw dan is Roos je kanjer, wat een heerlijke vrouw.

Roos, als je dit leest
“Je was fantastisch, heb heerlijk van je gedroomd en we zien elkaar zeer weer.
:lips: Arjan”
ArjanSingle
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 Nov 2017, 21:58
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor ArjanSingle » 15 Dec 2017, 13:23

Gisteren (14-12-2017) weer bij Roos geweest, ze blijft voorlopig toch wel mijn nummer 1. Zoals de chemie tussen mij en Roos is heb ik nog niet eerder meegemaakt, ook niet in mijn eigen twee relaties. Het lijkt wel of we elkaar al jaren kennen terwijl dit pas mijn twee date met haar was, maar het zoenen, de passie de hartstocht…..verrukkelijk. :twosome:

Ik heb haar gisteren niet eens, platvloers gezegd, niet eens genomen. En toch zijn we allebei heerlijk klaar gekomen en Roos zelfs meerdere malen. Uiteindelijk maar eens gebeld hoe we zaten in de tijd en helaas was de 90 minuten alweer voorbij. Omdat Roos z’n heerlijk vrouw is direct maar een datum geprikt voor een volgende keer.

Speciaal voor Roos
Roos mocht je het idee, van laat ik (cryptisch) zeggen :”De slagroom en de kers op de taart gevolgd door datgene waarmee we gisteren zijn gestart” ten uitvoer willen brengen…weet dat ik er voor op sta.

Kus en tot snel
ArjanSingle
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 Nov 2017, 21:58
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor Tobleroneman » 23 Dec 2017, 23:33

Zo vlak voor de kerstdagen moest ik nog even naar Roos, mijn kerst-engel. Alleen al het maken van een afspraakje met haar zorgt al voor een hoop voorpret. De vriendelijke gastvrouwen Linda en Michelle beantwoorden mijn mail altijd snel als het om mijn speciale verzoeken gaat aan ROOS.
De eerste dates droeg Roos prachtige lingerie, maar mijn fantasie om Roos in alleen een overhemd overal te strelen is nu meerdere keren uitgekomen en iedere keer merk ik dat ons contact intenser wordt.
Het moment dat ik haar zie en haar alleen op de kamer heb, zorgt direct voor zoveel spanning en geilheid.
Deze date wilde ik dolgraag met Roos douchen. Elkaar insoppen,  elkaar gekmakend onder het warme water.
Wat kan zij toch heerlijk pijpen, zowel onder de douche als in bed,  als voor de spiegel op haar knieën.  Haar zachte, blonde haar sexy om haar gezicht vallend, mij lachend en uitdagend aankijkend...te heerlijk voor woorden.
Roos blijft mij verbazen , iedere keer weer. Steeds weer iets nieuws, mijn wensen graag uitvoerend, ze geniet er zelf met volle teugen van. Intense beleving , maar ook gezellig en een goed gesprek maken Roos tot fantastisch gezelschap.
Als ik bij jou ben geweest Roos, heb ik weer zoveel energie en geniet van ieder moment met jou.
Roos , fijne Kerstdagen en tot heel gauw! Verslaafd aan JOU !♡♡♡♡ Kus van je Tobleronemannetje
Tobleroneman
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 05 Nov 2017, 02:16
Geslacht: man

Roos

Berichtdoor rockym » 02 Feb 2018, 15:25

Laatst een afspraak gemaakt met de prachtige Roos. :dance:
Had op de site gekeken en op één of andere manier trok ze me bijzonder aan.
Heb ook gelijk voor een uur afgesproken en daar geen minuut spijt van gehad.
Vanaf het moment dat ze me ophaalde tot het moment van afscheid was het een lang hoogtepunt. :Cheer:
Ik zal niet te veel verklappen, want de ervaringen zijn van veel factoren afhankelijk. Maar we hebben van elkaar genoten! :twosome:
Roos is een geweldig leuke vrouw, die weet hoe ze een man kan plezieren.

Kortom ik kom weer snel terug, zodat we weer plezier kunnen maken. :w00t:
Roos dank je wel en tot snel.

Rockym
rockym
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Apr 2010, 13:26
Geslacht: man

Roos

Berichtdoor arthur » 02 Mrt 2018, 07:36

Goede morgen Roos ,u jij ziet er charmant uit ,ik denk dat ik bij jou langs kom ,ik heb nog nooit gevlogen wie weet heb jij, u voor mij vlieg tips met jouw mooie lichaam ,kan jij met jouw mondje en tong mij laten vliegen op bed.onder tussen kan ik jouw vleugels bekijken en verwennen.dat wij samen kunnen genieten . Het is een spel ,en wie weet landen wij ook weer.Groet van arthur :cool: :lips: :lips: :lips: tot gauw .
arthur
DS-junk
 
Berichten: 180
Geregistreerd: 19 Mrt 2013, 21:16
Geslacht: man

Roos

Berichtdoor Jeroma » 02 Mrt 2018, 21:26

Vanmiddag voor het eerst afgesproken met een DS girl. Heb eerst maar eens voor een uurtje geboekt. Mijn oog viel meteen tijdens het bekijken van de foto's op Roos. Heb er geen moment spijt van gehad. Was in één woord super. Ik kwam binnen en meteen stelt ze op je gemak. Ze begint eerst een kort gesprekje met je en daarna volgt er meteen een innige tongzoen. Ze kleedt je met haar ogen uit. Ze maakt je hemd los en begint daarna aan je harde tepels te zuigen. Ze vraagt of ik zacht of hard lekker vindt. Vervolgens trekt ze mijn broek uit en kijkt me met haar ondeugende en mooie ogen aan. Ze vraagt of ik op bed wil liggen en ze trekt mijn boxer naar beneden. Ze kust mijn hele lichaam en ze vraagt wat ik graag zou willen. Zou graag gepijpt willen worden en dat doet ze zoooo heerlijk dat je je al gauw in hogere sferen waant. Vervolgens trekt ze haar bh omlaag en laat ze haar mooie borsten zien. Ze gaat met haar borsten naar mijn mond en neem haar harde tepels in mijn mond. Daarna neemt ze plaats boven mijn gezicht en vraagt ze of ik haar klitje wil likken. Dat is echt geen straf. Wat smaakt deze vrouw heerlijk en ze geniet intense. Absoluut geen fake gedoe wat je soms wel eens bij sommige reviews leest. Vervolgens vraag ik haar of ik haar mag neuken en zegt ze: heeelijk idee om jouw lekkere penis in mijn poesje te voelen. Ze kwam bovenop mij en het was heerkijk. Ze is zo lekker strak ondanks dat haar poesje kletsnat was. Vervolgens heb ik haar op haar hondjes geneukt en kwamen we beide heerlijk klaar. Laatste half uur kwam Stefanie er nog bij. Was een waar feestje zo vlak voor het weekend met beide dames. Stefanie kan ook heerlijk zoenen en pijpen en bovendien is ze ook geïnteresseerd in je. Ga zeker nog een x bij de dames langs. Roos en Stefanie bedankt. Fijn weekend. Gr, Robin.
Jeroma
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Feb 2018, 08:49
Geslacht: Man

Roos

Berichtdoor Jeroma » 04 Mrt 2018, 22:52

Vanmorgen opnieuw afspraak met Roos gemaakt. Was me afgelopen vrijdag zo goed bevallen dat ik niet kon wachten om haar weer te zien. Ik moest om 2 uur op mijn werk zijn en dacht ga daarvoor nog bij Roos langs. Wat een klasse vrouw is het toch. Ze zag er super sexy uit en bovendien is ze ook nog eens oprecht geïnteresseerd in je doen en laten. Je kunt aan alles zien dat zij er ook echt van geniet. Ben wars van vrouwen die kreunen en doen alsof ze het het heerlijk vinden. Alles aan haar is echt: geen nepborsten en super goed verzorgd. Ze doet er alles aan om je op je gemak te voelen. Enige wat ik verder nog kwijt wil is dat ze echt een TOPPERTJE is ondanks dat ze hier nog niet zo lang werkzaam is. Één ding weet ik zeker: ik zal nog veelvuldig een bezoek aan deze mooie en intelligente vrouw brengen.
Jeroma
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Feb 2018, 08:49
Geslacht: Man

Roos

Berichtdoor Jeroma » 09 Mrt 2018, 19:23

Vanmiddag voor de 3e x in één week bij Roos langs geweest en het was weer Genieten geblazen met een hoofdletter. Je kunt aan haar merken dat ze alles doet om je met een tevreden gevoel huiswaarts te doen keren en dat lukt haar zeker. Ze zoent met passie en ook het vrijen met haar is in één woord fantastisch. Ze pijpt heerlijk en als we elkaar verwennen dan kun je aan alles merken, dat zij ook echt geniet. We hebben inmiddels al aardig wat standjes uitgeprobeerd en wat voor standje je ook met haar doet, het is gewoonweg heerlijk om met deze vrouw intiem te zijn. Vaak wordt in deze branche gesuggereerd dat de vrouwen het puur voor het geld doen, dat is echter een misvatting. Ik kan jullie verzekeren dat, dat op Roos absoluut niet van toepassing is. Elke man kan ik deze vrouw aanraden en weet zeker dat wanneer je een afspraak met haar hebt gemaakt, je mijn verhaal zult bevestigen. En menig vrouw zal er op de foto vaak mooier uitzien dan in werkelijkheid maar ook dat is bij Roos niet het geval. Ze is puur natuur. Roos ik wens je een heel fijn weekend en tot gauw.
Jeroma
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Feb 2018, 08:49
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor Martam » 11 Apr 2018, 22:37

1x eerder bij ds geweest. Mijn oog viel dit x op Roos. Had haar live gezien toen ze als gastvrouw werkzaam was. Ze viel me meteen op door haar uitstraling en spontane lach. Ze heeft plezier in haar werk en dat kun je uit alles opmaken. Heb meteen die dag een afspraak voor 45 minuten bij haar gemaakt. Heb er geen moment spijt van gehad. Ze stelt je zo op je gemak en ze is oprecht in je geïnteresseerd. Op de kamer kletsten we eerst gezellig met elkaar om vervolgens te zoenen. Hartstochtelijk. Vervolgens heeft ze mij gepijpt en ook het intiem zijn was GEWELDIG. Ook zij genoot met volle teugen. Nooit geweten dat een vrouw mij zoveel genot kan bezorgen en na de sex is het niet meteen inpakken en wegwezen. Gewoon nog even gezellig tegen elkaar aanliggen en zoenen. Naspel vind ik namelijk ook heel belangrijk. Één ding weet ik zeker: boek de volgende x geen 45 minuten maar anderhalf uur. Kus.
Martam
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 Apr 2018, 21:58
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten

cron