Roos

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Roos

Berichtdoor Erik57 » 08 Mei 2018, 02:02

Roos: Jeetje, wat me nu overkomen is......... Omdat Mila, waar ik eerst mee had afgesproken, geen FZC doet, ben ik bij Roos terechtgekomen. Dit is een volwassen vrouw die van wanten weet en voor mij, met alle respect, onder de noemer: "MILF" valt. Daar kan geen GFE tegen op, wat een klasse. Ze begon meteen met tongen en ze hield niet op met tongen. Na een heerlijke wasbeurt doken we al gauw op het hemelbed van kamer 2. Roos ging als een wervelwind over me heen en schrokte met haar hete mond en lippen alles naar binnen, was blij dat ik 'm nog terugkreeg. Ze wist precies waar de extra gevoelige plekjes zaten en liet daar rijkelijk haar tong overheen glijden. Om mezelf even rust te gunnen, stelde ik voor om haar eens te verwennen, daar zij ze geen nee tegen. Daar ging ze eens goed voor liggen en al gauw stroomden de sapjes als een waterval, was dat even smullen. Haar geluidjes en kronkels van genot gaven me veel voldoening. Ik kan zo nog eindeloos doorgaan maar de stappers die dit lezen moeten het gauw zelf maar eens gaan ervaren, daar zullen ze geen spijt van krijgen.
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor wim1963 » 10 Mei 2018, 12:43

wat is fzc?
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: Roos

Berichtdoor hokkiebal » 10 Mei 2018, 18:03

wim1963 schreef:wat is fzc?

Je kunt dit op internet vinden! Als je met Google zoekt, vind je dit:
https://sekswoordenboek.eu/fzc/
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

Roos

Berichtdoor Exeter » 19 Mei 2018, 20:32

Afgelopen week voor het eerst bij Roos geweest nadat ik al die positieve reviews gelezen had. Ik kan jullie één ding verzekeren deze vrouw is echt een nymphomaan in de positieve zin van het woord. Ze geniet er met volle teugen van en wat ook heel belangrijk is dat ze oprecht belangstellend is en er niet alleen voor het geld is. Nadat het ijs gebroken is bij binnenkomst vraagt ze wat je graag zou willen en daarna is het net of je al veel vaker bij haar bent geweest. Allemaal heel relaxt. Ze stelt je echt op je gemak. Één ding zou ik jullie willen aanraden: laat je pijpen zonder condoom. Echt zalig. Je weet niet wat je overkomt en daarna hebben we nog in verschillende standjes geneukt en nog even gezellig gekletst omdat we nog wat tijd over hadden. Na een innige omhelzing en tongzoen nam ik afscheid van haar en heb gezegd heb dat ik zeker bij haar terug zal komen.
Exeter
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Mei 2018, 20:09
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor Mats » 17 Jul 2018, 21:25

A good start of my holiday! oh my god Roos. She is so beautifull, so sexy and she gave me the most wonderfull attention a man van dream of!
Blowjob made in heaven! Her massage is the best i get in years...and not only massage of my back and neck. When i look at her sexy eyes I was crazy right away.
Really, classy woman with so much qualities! Would take her home of that was possible! Thankxxx Roos, see you soon.
Mats
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 16 Jul 2018, 20:29
Geslacht: Man

Re: Roos

Berichtdoor Tobias » 17 Jul 2018, 21:33

Ben inmiddels meer dan 20 jaar getrouwd maar heb in het uurtje met Roos meer van de sex genoten als met mijn eigen vrouw en vorige relatie. Zo intense. Ze heeft en neemt alle mogelijke tijd voor jou. Ga niet in details treden, dat vind ik niet passend. Zou zeggen ervaar het binnenkort zelf.
Tobias
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 16 Jul 2018, 17:01
Geslacht: Man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 286 gasten

cron