Luna

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Luna

Berichtdoor Jin410 » 08 Mrt 2018, 01:41

Na een paar maanden afwezig te zijn geweest heb ik maar besloten weer langs te gaan bij DS. Het was ongepland, dus ik liet mij verrassen door de aanwezige dames. Op dat moment waren Emily, Tatjana en Luna beschikbaar. Christy was ook aanwezig op dat moment, helaas moest zij een kwartier later weg en stelde zij zich (helaas) niet beschikbaar. Ik had mij van te voren niet ingelezen in de beschikbare dames, dus het zou een gok worden of het wat zou worden. 
Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Luna. Eenbpaar zachte borsten, een paar mooie billen en een leuk koppie om naar te kijken. 
​​​​​​​Ik heb een mooi uur met haar mogen doorbrengen, de dame is goed verzorgd, schoon en fris, maar rookt wel (staat op de website, had ik niet gelezen dus ja... maar vroeg wel of ik het erg vond als ze een halfje zou roken). Wij hebben elkaar goed verwend met de mond, zijn daarna in diverse standjes verder gegaan tot wij beiden klaargekomen waren. Na afloop nog wat bijgepraat en zelfs even samen onder de douche gestaan. Hele leuke dame die ik nog een keer zou willen bezoeken. Dank je wel!
Jin410
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 19 Okt 2017, 14:07
Geslacht: M

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten

cron