Esther

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Esther

Berichtdoor pat123 » 25 Feb 2019, 19:52

Esther is een prachtige wat oudere dame die sinds enkele maanden werkzaam is bij DS. Ze heeft prachtige grote en zachte rondingen op de juiste plaatsen, 100% natuurlijk. Iedere keer dat ik haar bezoek ontvangt ze me met een grote glimlach en erg veel enthousiasme. Op de kamer is ze echt een beest in bed, ze kan ongelofelijk goed en lekker vrijen en tongzoenen. Ze (en ik ook) vind het heerlijk als je haar stevig bij haar borsten of billen vastpakt, een beetje knijpen mag zeker. In tegenstelling tot de meeste dames is ze vrij lang (>1.80m) waardoor ik goed tegen haar aan kan liggen. Het is duidelijk dat ze erg veel plezier heeft in het werk. Er zijn niet veel dames die ik meerdere malen klaar kan laten komen in een bezoek. Esther laat je erg goed op je gemak voelen door haar vrolijke uitstraling. Ze is altijd erg gezellig en praat met me over haar persoonlijke leven, en ik voel me genoeg op m'n gemak om wat van mijn persoonlijke leven met haar te delen. Ik ben nog nooit bij een dame geweest die zo goed kan vrijen, en die zo veel lekkere grote vormen heeft om vast te pakken. Daarbij tongzoent ze ook nog heerlijk. Als je van stevig vrijen en grote natuurlijke borsten en billen houdt, moet je zeker een keer bij Esther langsgaan. Ik weet dat ik snel weer terug ben.
pat123
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 Feb 2019, 19:39
Geslacht: M

ESTHER

Berichtdoor I1986 » 04 Apr 2019, 19:28

Ik had vandaag zin om weer eens een lekkere date te hebben met een van de dames van DS Girls. Gekozen voor Esther, was gewoonweg benieuwd naar haar, vanmorgen vroeg gemaild naar DS Girls of een afspraak mogelijk was aan het eind van de middag voor anderhalf uur, nadat ik weer thuis was, vanwege een afspraak elders de mail geopend, daar zag ik dat het mogelijk was. Dus op tijd richting DS gegaan om daar op tijd te zijn, daar aangekomen vriendelijk ontvangen door de gastvrouw afgerekend en naar de kamer gegaan, daar een lekkere date gehad met Esther, waarin we allebei genoten van de stevige seks, :inlove: ik heb er ontzettend van genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
I1986
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 25 Jan 2013, 02:42
Geslacht: m

Esther

Berichtdoor Men45 » 06 Jun 2019, 10:02

Deze week voor het eerst bij Esther geweest. Afspraak gemaakt en langs gegaan. Een uur geweest en alleen maar genieten. Esther is een hele mooie vrouw met een geweldig mooi lichaam, rond waar het rond moet zijn. Was een heel fijn uur, alles kon..wilde niet meer weg. :twosome:

Was ik haar maar jaren eerder tegen gekomen. Binnenkort maar weer langs.
Men45
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 Jun 2019, 09:53
Geslacht: M


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 256 gasten