Rebecca

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Rebecca

Berichtdoor Freshieboi » 01 Dec 2019, 23:50

Vandaag maar eens naar dit huis gegaan om eea te verkennen, het was nog vroeg op de dag en ik werd vriendelijk ontvangen. Een voor een kwamen de beschikbare dames naar mij toe om de had te schudden. Degene die het meest opviel was de prachtige Rebecca, waarna ik besloot een half uurtje met haar door te brengen. Eenmaal op de kamer was het al vrij snel intiem, want het was koud buiten dus we kropen tegen elkaar aan om een beetje op te warmen. Tongen doet ze niet, maar zoenen kan ze als de beste! Ze zakte rustig naar beneden en pakte zonder dat ik het zelfs merkte een condoom en deed hem om om vervolgens een geweldige bj te geven. Had moeite om niet meteen klaar te komen. Daarna ging ze op me zitten en gleed ie langzaam naar binnen. Zoals ik zei was het koud die dag, en met kou krimpt alles, haar kutje was dan ook zeer strak :w00t: Heerlijke seks gehad, ik heb haar nog doggy genomen en toen hield ik het niet langer vol en kwam geweldig klaar. Zeker groot herhalingsgevaar!
Freshieboi
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 01 Dec 2019, 23:38
Geslacht: Man

Re: Rebecca

Berichtdoor Blurpje » 09 Dec 2019, 06:42

Rebecca is een prachtige verschijning met een mooie lach op haar gezicht. Ik vond haar erg vriendelijk maar tevens direct heel duidelijk in wat zij wel en niet deed. Hiermee voorkomt zij dat je met verkeerde verwachtingen de kamer in gaat en teleurgesteld het pand weer zal verlaten. Mijn "date" met Rebecca was dan ook heerlijk, na de formaliteiten nam ik plaats op het bed en begon zij mij heerlijk met condoom te pijpen. Dit deed zij vol gevoel en lekker diep. Na deze heerlijke pijpbeurt gingen we over in een prachtige reverse cowgirl, waarbij ik een prachtig uitzicht had op haar lippen en heerlijke kont. Vervolgens nog een good-old missionaris gedaan, om het af te maken in doggy en het condoom helemaal vol te spuiten. Al met al een heerlijke tijd gehad bij Rebecca en zeker voor herhaling vatbaar!
Blurpje
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 Dec 2019, 06:39
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten