Fleur

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Fleur

Berichtdoor hugov » 09 Dec 2019, 13:38

Vrijdag ben ik opnieuw bij Fleur op bezoek gegaan. Als ze je begroet en "ga je mee?" zegt, weet je dat je verkocht bent. Ze is een kunstwerk om uren naar te kijken. Lange haren, heerlijk figuur en een zachte huid waar je niet af kan blijven. En een paar ogen waarmee ze je volledig in haar macht neemt. Weerstand is onmogelijk en ze weet het. Toch is ze lief, vriendelijk, gezellig en grappig. De tijd gaat dus om. Ze weet wat je wilt en zorgt er voor dat je dat ook krijgt. Als de tijd om is wil je haar eigenlijk niet meer loslaten. En begin je je af te vragen wanneer je weer toevallig in de buurt bent.
hugov
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 09 Dec 2019, 10:06
Geslacht: m

Re: Fleur

Berichtdoor slyboogy » 18 Sep 2020, 20:18

Ontzettend leuke en lieve meid. Ik ben heel selectief met dvp's bezoeken omdat ik echt een goede ervaring zoek en niet alleen maar 'afgewerkt' wil worden. Wie dus echt een leuke ervaring zoekt met een lieve meid die ook nog eens beestachtig geil kan zijn moet bij Fleur zijn.
Ik voel bij haar altijd een bepaalde elektriciteit in de lucht die eigenlijk al begint zodra ik DS binnenkom en vol verwachting de trap oploop. Eenmaal op de kamer altijd eerst even leuk babbelen en langzaam maar zeker de spanningsopbouw en voor ik het doorheb ligt ze me heerlijk te pijpen en hebben we hele lekkere sensuele sex. Na afloop altijd een leuke babbel en vertrek dan voldaan en volledig opgeladen weer bij DS en heb ik alweer zin in de volgende afspraak met Fleur. De ultieme droom is een trio met Ilse & Fleur, dat moet vuurwerk opleveren!
slyboogy
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 31 Jan 2019, 19:37
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Clairedelune » 20 Jul 2021, 12:55

Fleur is een schat van een mens. De seks is wild en in een woord geweldig. Ze is mooi zacht en zoals haar profiel al schets zeer knuffelbaar. Ik vind het voorspel heerlijk en ik hoop dat ze dat ook vind. Ze zoent geweldig, en zorgt ervoor dat je heel snel opgewonden raakt. Je hebt echt het Girlfriend experience, en niet het koude wat sommige vrouwen ook hebben. We hebben altijd leuke gesprekken en ze zorgt ook voor een comfortabele sfeer. Mijn afspraak was in iedergeval heel leuk.
Clairedelune
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 17 Mei 2021, 10:32
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 91 gasten