Date met verassing

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Date met verassing

Berichtdoor jvr » 14 Dec 2019, 12:26

Geregeld ga ik langs bij de dames van ds-girls. Mijn date heeft een tijd geleden plaatsgevonden. Op aanraden van de gastvrouw heb ik een date gehad met Carolina.
Bij binnenkomst was het even wachten totdat de kamer vrij voordat ik een heerlijk avontuur zou beleven met haar. Het is zeker geen straf om te wachten en gezellig een praatje te maken. Het zorgt ervoor dat je nog meer ontspannen je date gaat beleven
Eenmaal op de kamer aangekomen eerst de verplichte "wasbeurt". Altijd goed dat het gebeurd.
Nadat we op het bed hebben plaatsgenomen eerst besproken wat we lekker vinden. Nadat we dit hadden besproken kwam ik in een soort van "roes"terecht. Caroline begon eerst met heerlijk zoenen en daalde langzaam af naar beneden. Overal gaf zij kusjes totdat ze bij mijn inmiddels hard geworden lid was aanbeland. Wat ze daar deed dat is niet te beschrijven. Wat een genot was dat om te voelen en te zien.
Haar pretoogjes kan ik niet vergeten bij het aanzien. Nadat zij mij had verwend wat het tijd om haar te verwennen. Ik merkte aan haar dat ze er ook zin in had.
We waren inmiddels in positie "69" aanbeland. Het heerlijke aan een kamer met spiegels is dat je vanuit verschillende hoeken kan zien hoe je elkaar lekker verwend.
Na een tijdje met elkaar bezig te zijn werd er op de deur geklopt. Caroline schrok hiervan en vertelde dat de kamer bezet was. Diegene die op de deur klopte deed alsof ze het niet hoorde en kwam binnen. Wat Caroline niet wist was dat ik vooraf met de gastvrouw had besproken dat er iemand kwam kijken hoe wij lekker bezig waren. De dame die kwam kijken nam plaats en keek naar hoe Caroline en ik met elkaar bezig waren. Ik werd hier nog meer enthousiaster van. Ik merkte aan Caroline dat ze er ook helemaal geen probleem mee had dat er iemand binnen was gekomen.
Ik gaf een knipoog naar de extra dame. Hierop kwam zij naar mij toe en begon mij te zoenen terwijl Caroline mij nog heerlijk aan het verwennen was.
Na een tijdje ging de extra dame mij verwennen. Caroline zag dit en sloot erbij aan. Wat een geil gezicht is het om met 2 dames op de kamer te zijn. De verrassing was geslaagd!!
Wat er hierna gebeurde is met geen pen te beschrijven. Ik zie nog steeds voor me dat de 2e dame mijn lid beetpakte en bij Caroline naar binnen duwde. Terwijl ik Caroline aan het neuken was zoende ik met de andere dame. Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat het voor beide dames ook een erg opwindend schouwspel was. Het gekreun van Caroline kan ik niet meer vergeten. De 2e dame fluisterde zachtjes in mijn oor wat het met haar deed.
Uiteindelijk heb ik een heerlijk uur beleefd waarbij Caroline en ik tot een heerlijk hoogtepunt zijn gekomen.
Toen het uur voorbij was heb ik mijn dankbaarheid uitgesproken aan beide dames.
jvr
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 Aug 2008, 14:59
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten