Leah

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Leah

Berichtdoor jamesbeek » 23 Sep 2020, 09:53

Na een lange tijd weer een besloten om een bezoek te brengen bij DS. Eenmaal binnen was de ontvangst zoals gewoonlijk hartelijk. Dames stelde zich voor en hierbij viel mijn oog op de petit Leah. Ze gaf zelf aan nog redelijk nieuw te zijn in het vak van de betaalde liefde, maar op de kamer was hier niets van te merken. Zonder op de details in te gaan kan ik stellen dat ze zeer bedreven is in het plezieren van een man ;-) Herhalingsgevaar is dan ook groot!
jamesbeek
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 20 Sep 2020, 07:27
Geslacht: man

Leah

Berichtdoor DeVerhuizer » 02 Okt 2020, 18:06

Een week of drie geleden heb ik vlak voor mijn vakantie toch nog maar even snel een bezoekje gebracht aan Leah. Merkwaardig dat zij de enige beschikbare dame was. Want als er één dame een groot herhalingsgevaar heeft dan is zij het wel.

Zonder in al teveel details te treden bij deze petite blondine: wat een humor, fijne gesprekspartner, dat mondje, die inzet, haar genot, die kont… slechts één alles samenvattend woord is nodig: wow!
DeVerhuizer
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 06 Mei 2016, 10:53
Geslacht: mAN

Re: Leah

Berichtdoor sixty8sixty9 » 05 Jul 2021, 13:40

Vorige week woensdag weer eens na lange tijd de wandelschoenen aan getrokken en een blind date met Leah gemaakt op basis van de positieve recensies. Het was druk aan de laan en ik moest even wachten in de volle huiskamer. Leah was er nog niet want ik hoorde de gastvrouw aangeven torn de deur weer open ging dat het Leah was die er aan kwam. Vol spanning wachtend op de Damen die binnen zou komen wandelen hield ik de deur in de gaten. Daar kwam Leah, wat een leuke dame in een sportief trainingspak. Zag er nu al leuk uit, dat beloofde wat voor op de kamer. Snel afgerekend en toen Leah klaar was mee naar beneden gegaan en een heerlijk uurtje gehad met Leah. Leah is echt een lieverd en geniet volop van het samen zijn. Mij gaat ze zeker nog een x terug zien

tot snel

John
Gebruikers-avatar
sixty8sixty9
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 27 Feb 2013, 10:06
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten