Natasja

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Natasja

Berichtdoor Boskabouter75 » 30 Sep 2020, 23:09

Afgelopen dinsdag ben ik langs geweest bij Diana’s Secret aan van de Laan van NOI.
Ik kom hier een aantal keer per jaar en meestal kijk ik dan van tevoren op de website welke meisjes er aanwezig zijn. Een enkele keer maak ik vooraf een afspraak, maar dat was deze keer niet het geval.

Bij binnenkomst werd ik door Olivia ontvangen boven aan de trap en vroeg ze mij of ik een afspraak had. Omdat dit niet het geval was bood ze mij iets te drinken aan en kwamen de aanwezige jonge dames zich aan mij voorstellen.

Een van hen was Natasja en ik was aangenaam verrast, omdat ze op de site nog zonder foto’s en beschrijving stond. Het is een Braziliaans meisje met een slank figuur en bruine ogen, haren en een mooie kleine borsten en mooie billen. Het plaatje klopt bij haar gewoon.

Toen we samen in de kamer waren en ons op gemak hadden uitgekleed en opgefrist, vertelde ze aan mij toen we op het bed gingen liggen, dat dit haar eerste dag was op de Laan van NOI.

Dat vond ik in eerste instantie best spannend, maar dat was toen we begonnen met elkaar strelen en zoenen snel voorbij. Het is een lief meisje die ervan geniet om oraal te verwennen en verwend te worden en ik genoot ook van het uitzicht op haar borsten toen ze mij bovenop mijn lul kwam zitten en mij rustig bereed, gevolgd door doggy style.

Zij slaagde erin mij het GFE gevoel te geven en ik hoop dat ik haar nog vaker zal kunnen bezoeken.
Boskabouter75
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Sep 2020, 22:19
Geslacht: Man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten