Daisy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Daisy

Berichtdoor Jan_Alleman » 05 Okt 2020, 21:58

Wat een grote eer om de eerste te zijn om Daisy een recensie te geven op dit platform!
Ik ben zo tevreden over haar dat ik zelfs uit eigen wil een account heb aangemaakt om haar te prijzen! :wub:

Daisy Daisy Daisy
 Een lief naampje voor een lief meisje. Wauw, wat een meisje is dat: Daisy is wel echt een super lief schatje zeg! <3 Ze is zeer speels, schattig en energiek.
Ze gaf een echte GFE, waardoor ik bijna geloofde dat ze mijne was. Maar ze is veel meer dan alleen lief en schattig, want als het erop aankomt, dan komt er echt een freak uit van jewelste

Eerste kennismaking
Bij de kennismaking wist ik al direct wie ik wou, dat kwam echt door haar uitstraling. Ze straalt veel positiviteit en energie uit, ondanks dat ze toch op het begin best verlegen was. Ze oogt heel jong, zeker door haar uiterlijk. Ze is klein, superslank, echt mijn type. :wub: Verder was ze inderdaad in een schattig en sexy uniformpje. Ze is echt wel zo'n typisch schattig Aziatisch meisje.

Na de keuze gemaakt te hebben, pakte ze mijn hand vast waar we toen naar de kamer liepen. Elke eerste keer is het toch aftasten hoe zo'n meisje is: wat ze wil of totaal niet wil. Maar de klik was toch wel snel gemaakt: we vertrouwden elkaar snel waardoor we natuurlijk met elkaar konden spelen. Eenmaal in de kamer kwam ze toch wel uit haar schelp. Je kan leuk met haar praten, ze giechelt veel en ze is zeer energiek. Ze springt rond en knuffelt veel. Ik pakte haar ook op en knuffelde haar terwijl we rond draaiden. Toen gingen we beetje op bed liggen en praten. Wat uiteindelijk leidde tot het spelletjes spelen.

Spelletjes spelen
Het voorspel was echt fijn, we verkenden elkaars lichaam om elke gebied en zintuig te stimuleren.
Toen ging ik beetje met haar experimenteren, waar van haar kant toch meerdere keren eureka momentjes kwamen. Daarna kroelde ze in elkaar, want ze moest eventjes tot rust komen hehe, perfect.
Ik houd ervan om de vrouw te laten genieten, om dan haar te knuffelen en fijn te laten voelen.
Daarna gingen we elkaars lichaam weer verkennen, terwijl we elkaar aankeken via de spiegels. Ik kon zien dat ze genoot, niet alleen door fysieke stimulatie maar ook stimulatie per zicht. Ik zag die glinster in haar ogen, die ze eerst niet had en ik zag haar naar zichzelf/ons kijken terwijl ze genoot van onze lichamen op elkaar. Het was ook bijna een perfect beeld, zouden zo bijna een echte matching koppel kunnen zijn. Ze genoot.
Daarna drong ze aan om mij te verwennen, schatje dat ze was. Na de blowjob klom ze erop, en wauw! Hoe zij bewoog, absurd. Wat een tempo, en dat hield ze ook lang aan joh, godnondeju. Ze beschreef het als "goyang gergaji", ja klopt en ze deed het goed ook, wauw. Ze deed dat ook met volle enthousiasme en passie: haar gezichtsuitdrukkingen, haar kreunen, haar bewegingen. Pfff. Met dat zicht zo op mij, terwijl ik ook lekker meestootte en haar lichaam afging met mijn handen... Guilty; Ik was zo klaar en ook ik doe normaliter een langere tijd erover...
Toen maakte me ze liefjes schoon en toen kwam ze bij mij kroelen, knuffelen en praten terwijl we elkaar streelden.  :twosome:
Tot slot gingen we samen douchen en dat was ook zo fijn. Ze maakte mij schoon en ik maakte haar schoon. En toen was het helaas al tijd...
Aankleden, naar beneden, lief afscheid genomen met handen uitreikend naar elkaar toe. 
Ik kom sowieso terug!



Voelde me echt als haar vriendje, dat ik het bijna zou wagen om het daadwerkelijk te worden hehe <3
Zeker omdat we ongeveer dezelfde leeftijd zijn (yes met alle risico's van dien) :inlove:


Als ik echt minpunten moet noemen: Moet alleen zeggen dat de blowjob een beetje oke was, maar ik ben dan ook redelijk groot geschapen. Dus zeker voor zo'n meisje, kan ik begrijpen dat het best lastig is.
Een ander punt wat anderen niet positief zou vinden, is dat ze niet Nederlands praat. Maar ik spreek vloeiend Engels en haar taal ook dus ja, voor mij geen punt.
Jan_Alleman
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 05 Okt 2020, 18:06
Geslacht: M

Re: Daisy

Berichtdoor 2Timer » 01 Jul 2021, 21:12

Ben nu twee keer bij haar geweest. Ik moet zeggen: wauw. Zelfs nu ik dit typ krijg ik weer een harde piemel in mijn broek haha. Tja wat moet ik zeggen, eigenlijk hetzelfde als de OP, als je van vrouwen houdt met een tienerlichaam dan is zij helemaal het einde. En die kleine borsten maken het af. Tijdens mijn eerste bezoek in corona tijden deed ze niet aan zoenen. Nu zei ze na op het einde van de tweede date dat het nu wel kan, maar zonder tong. Ik had het liever dat ze dat aan het begin zei haha. Maar ook zonder dat kwam ik zeker aan mijn trekken. Aan het begin heerlijk geknuffeld waardoor ik meteen goed hard werd. Na het pijpen klom ze op mijn paal :P Heerlijk om zon strakke kutje te neuken (ik ben niet klein geschapen). Daarna nog even doggy gedaan maar met haar zwoele blik in de spiegels en haar heerlijke gekreun, en dat was zeker niet fake want ik ging er lekker diep in, kwam ik heerlijk klaar. Daarna nog lekker geknuffeld en gepraat om de tijd vol te maken. Ik wil er steeds weer heengaan maar tot nu toe geen tijd gehad. Wordt zeker vervolgd. :twosome:
2Timer
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 01 Jul 2021, 21:06
Geslacht: Man

Re: Daisy

Berichtdoor asianboy » 30 Jul 2021, 09:29

In totaal ben ik 3 keer bij Daisy geweest. Wow echt een toppertje! Ze heeft echt een super lekkere lichaam! Ben zelf ook redelijk klein/kort dus dat kwam helemaal goed uit! Verder is het half uurtje met haar gewoon lekker! Heerlijk vrijen en zoenen :wub: Na het klaarkomen komt ze nog lekker tegen je aan liggen.. voelde echt als mijn gf.. helaas weer alleen naar huis haha! Maar dat ze nog aandacht geeft en het half uurtje daarmee vol wil maken, kan ik wel waarderen :) Thanks Daisy, you're amazing!
asianboy
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Jul 2021, 09:24
Geslacht: man

Re: Daisy

Berichtdoor asianboy » 30 Jul 2021, 09:40

Ik weet niet of mijn recensie nog doorgekomen is, anders hier nog een keertje:

Alweer 3 keer deze lieve dame bezocht, elke keer weer tevreden naar huis gegaan. Daisy is een super lieve meid en heeft een waanzinnig lekker klein lichaam! Ben zelf ook kort/klein dus perfect voor mij! Vrijen met haar is hemels wanneer je haar aan kan kijken en tongzoenen echt super! Verder kan ik het wel waarderen dat ze na het klaarkomen nog lekker tegen je aan komt liggen als een echte gf :wub: Kon ze maar elke dag zo tegen me aan liggen.. echt heerlijk dat gevoel :twosome: Dus kan dat vind ik wel een heel positief iets van haar! Hopelijk is ze er nog wanneer ik weer langs wil komen :)
Thanks Daisy, you're amazing!
asianboy
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Jul 2021, 09:24
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten

cron