Jessica

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Jessica

Berichtdoor PalJoey » 04 Jul 2021, 14:16

Gisteren bracht ik weer een bezoekje aan mijn favoriete bordeel. Na een tijdje zette ik mijn zinnen op blonde Jessica. In tegenstelling tot een andere Jessica op dit forum gaat het hier om een Pools meisje. Ze heeft een slank postuur, heerlijke slanke benen en haar cupmaat B, zoals ze ook op de website van Diane’s Secret staat, lijkt goed te kloppen. Als ze in de woonkamer ze rondloopt, kan ze wat arrogant overkomen, maar mij windt dat juist wel op. Bovendien denk ik dat mensen die zich daaraan storen vooral zelf wat onzeker zijn. Ik had haar voor een uurtje geboekt, iets wat altijd mijn voorkeur heeft, omdat je dan wat meer tijd voor elkaar kunt nemen.

Op de kamer is ze helemaal niet arrogant, maar juist heel lief. Ze spreekt Nederlands, maar geeft de voorkeur aan Engels. Ik liet m’n geslachtsdeel door haar wassen en meteen kwam die tot leven. Het is toch altijd weer opmerkelijk dat dat bij sommige meiden heel makkelijk gaat en bij andere heel lastig, omdat er toch een bepaalde klik aanwezig moet zijn.

Hierna zijn we op het bed waar ik haar tegen me aan liet liggen, zodat we lekker konden knuffelen en zoenen. Ik liet haar eerst haar slipje en haar schoenen aanhouden en uiteindelijk alleen haar schoenen. Ze heeft heerlijke borsten en mooie, slanke benen. Nadat ze me had gepijpt, ging ze, zonder dat ik haar had laten weten of ik dat wel wilde, op m’n pik zitten. Ik liet dat even toe, maar nam haar daarna toch in een andere standjes. Afwisselend nam ik haar lekker hard op z’n hondjes en missionaris, zowel met haar heerlijke benen naast me, als over m'n schouders heen. Tussendoor pijpte ze me af en toe. Na haar lekker geneukt te hebben ben ik heerlijk klaargekomen. Na afloop praatten we nog wat over koetjes en kalfjes.

Het is jammer dat ik haar voor slechts één uurtje had geboekt. Dat worden er, als ik er een volgende keer de kans toe zie, twee, want deze meid verdient gewoon meer.

-P-
PalJoey
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Jul 2021, 12:52
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten

cron