Sibel

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Sibel

Berichtdoor AmanSR » 05 Jul 2021, 10:39

mijn keuzes waren Lorena, Marina of Carolina. Gebeld om te vragen wie er beschikbaar waren, een aantal van hen en andere dames waren beschikbaar.

Daar aangekomen effen de dames voorgesteld, mijn oog viel al op Sibel. Carolina ook gezien, vond ik er ouder uitzien dan op de foto's. Dé rest was al bezet. Daarom keuze Sibel.

Mooi gezichtje, lang haar en WAT EEN FIGUUR!!! Slank, zandloper, volle ronde billen, best volle borsten. Er staat B, maar leek mij eerder op een kleine C.

:tongue: ook tijdens de daad sprak ze veel (kreten).

Pijpen was ok, niet bijzonder. Een beetje een naughty dame die speels is.
Na pijpen boven op mij, deed ze heerlijk, rustig zodat ik ervan kon genieten en het uitzicht in de plafond spiegel was fantastisch. Af en toe wat sneller, Daan weer rustig, etc. Daarna wilde ze doggy, maar al te gretig ging naam ik positie achter die heerlijke kont! Ik mocht snel hard En diep, ze kwam ook klaar tijdens doggy. Daarna plat op de buik, mocht ook wat dieper, maar niet te vaak, ze was al een beetje gevoelig van het komen.

Daarna missio, prima, lekker, mooi uitzicht!
Daarna zij weet ff bovenop, intussen al beetje bezweet haha. Toen ze bovenop zat neukte ik snel van onder en daar vind ze lekker, kwam weer klaar.

Uiteindelijk handmatig afgemaakt en 45 minuten volmaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar, als ze zou zoenen was het een 10!
AmanSR
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 10 Aug 2020, 21:40
Geslacht: M

Re: Sibel

Berichtdoor hotboy20 » 06 Jul 2021, 20:10

Maandag 05-07-21 sibel bezocht. Ze is net zo mooi als op de foto's. Ze is kort, mooi gezichtje en mooie billen. In doggystyle ziet ze er perfect eruit. Voor de rest is ze heel lief en doet ze haar best. Lekker doorstoten is geen probleem, ze geniet er ook zelf van. De kans is groot dat ik nog een keer bij haar op bezoek ga. :twosome:
hotboy20
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 06 Jul 2021, 20:00
Geslacht: man

Re: Sibel

Berichtdoor RedFox » 11 Jul 2021, 09:13

Gisteravond kennis mogen maken met Sibel. Het was een blind date dus altijd spannend.
Maar wat een aangename verrassing! Ze heeft een prachtig lichaam, lief gezicht en haar persoonlijkheid complimenteert het uiterlijke plaatje.

DS heeft er weer een nieuwe verslaving bij.

:val10:
RedFox
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 20:46
Geslacht: Man

Re: Sibel

Berichtdoor Perzikje » 11 Jul 2021, 21:34

Eerste keer bij DS en een tijdje wachten toch maar voor Siebel gegaan. Prachtige meid met heerlijke borsten en een mooie lijf. Denk dat we niet elkaars type zijn, maar de sex was wel lekker. Na het klaarkomen zat er helaas geen tweede ronde in, ook al was er genoeg tijd over. Leuk meisje en een aanrader, maar niet heel enthousiast (bij mij).
Perzikje
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 Jul 2021, 21:26
Geslacht: Man

Re: Sibel

Berichtdoor rammstein » 25 Sep 2021, 09:10

Deze week ben ik met Sibel naar de kamer gegaan. Een klein opdondertje met een lichaam dat op een tekentafel ontworpen lijkt. Al dat moois weet ze optimaal te benutten; daarna blijkt ze ook nog is een heel aardig meisje te zijn waar je leuk mee kunt babbelen, geen klachten dus :cool:
rammstein
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 21 Mrt 2009, 11:01

Re: Sibel

Berichtdoor AmanSR » 16 Jul 2022, 15:57

Weer een spontaan bezoek gebracht aan DS en kijken wie er beschikbaar waren. Leuke dames weer, maar wederom kon ik Sibel niet weerstaan (was natuurlijk al een tijd geleden).

De eerste keer was leuk en heerlijk, maar deze keer was de seks zelfs nog lekkerder! We liggen elkaar goed en vallen ook bij elkaar in de smaak, dat draagt zeker bij aan een geweldige beleving voor beiden.

Uiteraard gaat ze mij vaker zien!
AmanSR
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 10 Aug 2020, 21:40
Geslacht: M


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten