Marina, een Poolsterretje in haar vak

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Marina, een Poolsterretje in haar vak

Berichtdoor Maestro » 10 Jul 2021, 18:08

Zonder afspraak koos ik spontaan een keer voor Marina. Eigenlijk had ik nooit veel interesse in Oost-Europese meisjes gehad, maar Marina heeft me op die fout gecorrigeerd! :)
Deze Poolse stoeipoes is een mooie combinatie van professionaliteit, intelligentie, én erotiek in één lichaam; zaken die je niet vaak samen aantreft. Een ander zou grof of verveeld klinken als ze zei, "Wil je me neuken?", maar als Marina jou dat ooit vraagt, zeg dan ja! ;)
Ze is in goede conditie en laat jou niet al het werk doen, zogezegd.

Marina zou waarschijnlijk uitblinken, in elk beroep dat ze koos. Het is boffen voor ons, dat ze dit vak heeft gekozen. Marina, je bent een professional van topklasse. Ik weet niet waar wij mannen zouden zijn, zonder vrouwen als jij.

Marina beweert, dat haar weelderige borsten 100% echt zijn. Dat is het enige, dat ik niet helemaal geloof. Volgende keer toch eens aan nader onderzoek doen...
Maestro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 16:46
Geslacht: Man

Re: Marina, een Poolsterretje in haar vak

Berichtdoor Luckynumber63 » 31 Jul 2021, 19:55

Ben blij dat ik niet de enige ben die zo enthousiast is over Marina. Ik begon mij al zorgen te maken dat ze alleen zo’n goede inzet had bij mij. Het laatste jaar heb ik verschillende keren een mooie recensie voor haar geschreven hier op het forum. Nu het om de prijzen gaat zijn er gelukkig meerdere bezoekers van haar die hier hun (zeer) positieve ervaringen met Marina hier willen delen. Maestro je hebt helemaal gelijk als je zegt dat wij mannen geluk hebben dat Marina dit vak uitoefent zodat wij van alle geneugten volop kunnen genieten. Marina is een combinatie van een vrouw met de schoonheid van een goddelijk lichaam, goede brains, humor en een geweldige inzet. Nu het om de prijzen gaat zijn er blijkbaar meer mannen die hun ervaringen met haar willen delen. Geeft wel aan hoe geliefd zij is en dat maakt haar ook een van de absolute toppers bij DS zonder de andere dames hierbij tekort te willen doen.
Deze (zeer) positieve reacties zullen naast de nieuwe foto’s van haar wel zorgen voor nog meer belangstelling voor haar om eens met haar af te spreken voor een sessie die velen nog lang zal blijven heugen. Wat zal ze het de komende tijd druk krijgen! Alhoewel ik er al vanuit ging dat zij niet veel stil zal zitten als ze bij DS aanwezig is. :cool:
Luckynumber63
Komt hier vaker
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 13 Okt 2019, 20:49
Geslacht: Man

Re: Marina, een Poolsterretje in haar vak

Berichtdoor Maestro » 01 Aug 2021, 21:36

Luckynumber63 schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die zo enthousiast is over Marina. Ik begon mij al zorgen te maken dat ze alleen zo’n goede inzet had bij mij. Het laatste jaar heb ik verschillende keren een mooie recensie voor haar geschreven hier op het forum. Nu het om de prijzen gaat zijn er gelukkig meerdere bezoekers van haar die hier hun (zeer) positieve ervaringen met Marina hier willen delen. Maestro je hebt helemaal gelijk als je zegt dat wij mannen geluk hebben dat Marina dit vak uitoefent zodat wij van alle geneugten volop kunnen genieten. Marina is een combinatie van een vrouw met de schoonheid van een goddelijk lichaam, goede brains, humor en een geweldige inzet. Nu het om de prijzen gaat zijn er blijkbaar meer mannen die hun ervaringen met haar willen delen. Geeft wel aan hoe geliefd zij is en dat maakt haar ook een van de absolute toppers bij DS zonder de andere dames hierbij tekort te willen doen.
Deze (zeer) positieve reacties zullen naast de nieuwe foto’s van haar wel zorgen voor nog meer belangstelling voor haar om eens met haar af te spreken voor een sessie die velen nog lang zal blijven heugen. Wat zal ze het de komende tijd druk krijgen! Alhoewel ik er al vanuit ging dat zij niet veel stil zal zitten als ze bij DS aanwezig is. :cool:
Dat is inderdaad de keerzijde. Eigenlijk zou ik een matige recensie moeten geven, zodat ze niet helemaal volgeboekt zit.

Maar ja, ik zelf ben nieuwsgierig, en keer daarom niet zo snel terug bij een dame, zelfs niet al is ze goed bevallen.
Maestro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 16:46
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 101 gasten