Amanda, Supermeid van plezier

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Amanda, Supermeid van plezier

Berichtdoor Maestro » 10 Jul 2021, 19:31

Amanda is voor mij echt een "Supergirl-van-plezier". Clark Kent is dan misschien supersnel wanneer hij zijn superman-outfit aantrekt, maar Amanda is niet te stoppen wanneer zij haar kleren uittrekt.
Ooit had ik een half uur met haar, waarin we zoenden, tastten en streelden. Was ze gaan liggen, dan was ik zo naar binnen gegleden om klaar te komen tussen haar dijen zonder klagen.
Maar Superamanda vloog eerst nog met mij de douche in (en douchen met Amanda is bijzonder prettig). Daarna doken we alsnog het bed in.
Ik ken weinig dames die zó veel presteren met zo veel enthousiasme. Deze supermeid van plezier heeft, denk ik, superkrachten omdat ze van een ander sterrestelsel komt, waar de vrouwen blond zijn met volle lippen, en borsten hebben als planeten. ;)


Tot slot een grapje: Ze heeft een monstrueuze dildo in haar handtas, die had ze ooit cadeau gekregen, vertelde ze. Maar ik hoop dat die alleen voor zelfverdediging is. Als ze die tevoorschijn trekt in een donker steegje, dan ren ik in ieder geval hard weg. :D
Maestro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 16:46
Geslacht: Man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 90 gasten