Amanda

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Amanda

Berichtdoor japa » 10 Jul 2021, 23:44

Ik ben nog niet vaak bij Diana Secret geweest. De eerste keer was ik bij Nadine, dat was al helemaal perfect jammer dat ze weg is. Ik besloot weer een keer te gaan. Voordat ik ging keek alvast wie er waren, zag dat er genoeg keus was, maar Amanda sprong ervoor mij uit :w00t: . Bij het voorstellen kwamen alle mooie dames zich voorstellen en Amanda zat erbij. Meteen voor haar gekozen 1 uur lang :dance: . Eenmaal op de kamer was ze helemaal over mij. Lekker zoenen, een ongelooflijke pijpbeurt en de seks is geweldig wanneer ze op je zit en haar borsten op een neer gaan. Ik zal het hier bij laten en je moet haar zelf beleven, maar ik zal zeker nog een keer met Amanda 'stoeien"

:val10:
japa
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Nov 2019, 20:45
Geslacht: man

Re: Amanda

Berichtdoor Lady_Lover » 31 Jul 2021, 15:32

Een van de beste ervaring bij DS was met Amanda. Een uurtje in de Mata Hari. Eerst lekker in bad en daar warmde Amanda me al heerlijk op door alles uit de kast te halen. En als ze zelf even lekker lag kon mooi het schuim over haar fenomenale borsten laten glijden. Zoenen, strelen, beffen, pijpen. En na afgedroogd te zijn ging het op bed uitgebreid verder met het intieme deel.
Op het einde is Amanda nog een prettige persoonlijkheid waar je lekker mee kunt praten wat het bezoek helemaal compleet maakt. :wub:
Lady_Lover
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 31 Jul 2021, 15:24
Geslacht: m

Re: Amanda

Berichtdoor Lady_Lover » 31 Jul 2021, 20:42

De ervaring met Amanda (al wel anderhalf jaar geleden) is een van de uurtjes die me het meest is bijgebleven. In de Mata Hari eerst een bad genomen. Amanda vlijt zich heerlijk tegen je aan, zoent en streelt overal. Op het moment dat ze zelf even gaat liggen kun je het badschuim mooi over haar prachtige borsten zien glijden.
Na het badderen op bed verder met intieme deel. En na de hoogtepunten kun je ook nog gezellig en ontspannen met haar napraten zodat je met een voldaan gevoel vertrekt. En prachtige vrouw met een mooi karakter. :wub:
Lady_Lover
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 31 Jul 2021, 15:24
Geslacht: m


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 100 gasten