Fleur, the sweetheart of DS

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Fleur, the sweetheart of DS

Berichtdoor slyboogy » 29 Jul 2021, 21:10

Voor de liefhebber van de girlfriend experience is Fleur de grootste aanrader bij DS. Ze lijkt op het knappe buurmeisje maar dan van het lekkere stoute soort... Achter haar aan lopen de trap op met blik op haar heerlijke billen is al een feest op zich wat de hartslag omhoog doet gaan en dan moet het spel op de kamer nog beginnen...
De technieken van Fleur zijn elke x weer ietsje anders al naar gelang de gewenste date maar altijd goed - ik hou er persoonlijk van als ze een beetje afwisselend lief en dan weer beetje nasty is en dat spel voelt ze haarfijn aan.
Ik ga na een uur met Fleur (de minste tijd voor een afspraak met haar in mijn ogen) altijd verfrist en relaxed weer naar buiten en zie weer uit naar de volgende afspraak! X
slyboogy
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 31 Jan 2019, 19:37
Geslacht: man

Re: Fleur, the sweetheart of DS

Berichtdoor Aphrodites » 30 Jul 2021, 22:44

Ik kom soms langs bij Diana's Secret en eigenlijk altijd op afspraak. Ik moet complimenten geven aan het huis, ze zijn heel behulpzaam en flexibel. Ik hou ook van de locatie die mooi discreet is. Mijn ervaring met Fleur is magisch. Dit is een dame die mij even afleidt van de dagelijkse vaak stresvolle bezigheden. Tijdens het lopen op de trap voel ik me nog een beetje zenuwachtig maar dat kan ook opwinding zijn . Dit neemt Fleur direct weg met haar persoonlijkheid. Ik vind Fleur heel gezellig en ze geeft je echt aandacht. Je voelt je heel erg op gemak. Wat binnen de kamer gebeurd vind ik te prive om te vertellen maar het is om een duur woord te gebruiken: Zalig. Het kijken naar haar schitterende lach en lichaam is al een genot. Met Fleur voel ik echt het mooiste van de seks, de binding met een persoon, je voelt je geen klant maar een vriend. Ik hoop haar nog vaak te bezoeken!
Aphrodites
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 Jul 2021, 22:28
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 273 gasten