Daisy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Daisy

Berichtdoor Tijger_NLD » 31 Jul 2021, 16:38

Goedenmiddag lezers,

Na het lezen van aardig wat reviews en het zien irl gekozen voor Daisy.
In de reviews wordt beschreven dat het lijkt dat ze iig de eerste x wel moeite doet en het gewoon een snoepje is.

Ze is ook wel gewoon echt lief....maar als meisje van plezier doet ze niet alsof ze er veel plezier aan beleefd. Neemt in zekere zin wel initiatief maar komt erg over als ze gewoon achter de lopende band staat.

Ik zou haar daarom ook niet aanraden.
Dat gaat puur over de geleverde diensten...als persoon is ze gewoon wel aardig. :)
Tijger_NLD
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 14 Jul 2021, 21:08
Geslacht: man

Re: Daisy

Berichtdoor Meeloper » 19 Aug 2021, 17:33

Ik ben nu al vijf keer bij Daisy geweest en iedere keer is me super goed bevallen. Ik blijf steeds voor haar kiezen omdat ze geweldig mooi is en echt mijn type, maar ook omdat ze heel lief en aardig is. Als je van jong, slank, petite en prachtige kleine borsten houdt is Daisy een top keuze. Het is ook heel fijn om tijdens en na de seks met haar te lachen en te dollen, en samen kletsen en knuffelen doet ze ook graag. Ze is voor mij de topper bij Diane's Secret.
Meeloper
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Aug 2021, 17:25
Geslacht: M

Re: Daisy

Berichtdoor hotrod78 » 02 Sep 2021, 09:51

Ik ben op zoek naar young skinny petite, én die tevens lekker wild en intens kan zijn, gewoon lekker los gaan. Dacht aan Daisy. Klinkt alsof zij wel hieraan voldoet?
hotrod78
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 30 Jul 2021, 13:11
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten