Amanda, Jenna Jameson van DS

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Amanda, Jenna Jameson van DS

Berichtdoor slyboogy » 31 Jul 2021, 17:48

Sinds mijn verhuizing naar de regio Den Haag zo'n dikke 3 jaar geleden kom ik met tussenpozen regelmatig bij DS. Eerst alleen bij Ilse maar gaandeweg heb ik ook hele leuke andere dames leren kennen en heb tot nu toe gelukkig nog geen slechte of matige ervaringen gehad *klopt op hout*. Amanda was tot mijn grote spijt een tijd weg bij DS maar toen ik de aankondiging van haar terugkeer laatst op de website zag kreeg ik meteen dat heerlijk warme geile gevoel in mn onderbuik en heb meteen een afspraak gemaakt. Op een heerlijk luie zondag na lekker uitgeslapen en ontbeten te hebben ben ik naar DS afgereisd en na een prima ontvangst en afhandeling van het zakelijke ben ik na een hartelijke begroeting met Amanda naar de kamer gegaan. Ik vroeg me af of ze nog de oude was en dat heb ik geweten... zodra de deur van de kamer dicht was begon ze me heerlijk te betasten en van daaruit ontstond een heerlijk wild uurtje die als die gefilmd was niet zou misstaan op 1 van de betere sexsites (gebaseerd op de performance van Amanda niet die van mij :w00t: ). Afgemat maar met de endorfines door mijn lijf gierend ben ik weer bij het heerlijke DS vertrokken. Ik droom stiekem weleens van een trio met Amanda en Marina maar weet niet of ik dat overleef... :w00t: Topper!
slyboogy
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 31 Jan 2019, 19:37
Geslacht: man

Re: Amanda, Jenna Jameson van DS

Berichtdoor Zonneschorpioen » 05 Aug 2021, 00:04

Dat is wel een leuk idee wat je daar noemt, trio Amanda en Marina.
Maar ik weet niet of ze goed samen gaan?

:Cheer: :w00t: :Cheer: :w00t: :Cheer: :w00t: :Cheer:
Zonneschorpioen
 


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 85 gasten

cron