Naughty Nikky

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Naughty Nikky

Berichtdoor slyboogy » 31 Jul 2021, 18:15

Na het opheffen van de 2e lockdown en het weer opengooien van de privéhuizen ben ik een beetje losgegaan qua damesbezoek... Ik had door niet wandelen, sowieso sober leven en verder ook bijna alles dicht een flink bedrag gespaard en besloot een deel hiervan aan een paar heerlijke dates uit te geven dus heb de afgelopen tijd de deur flink platgelopen bij DS en flink van de hernieuwde vrijheid genoten(eigenlijk stom dat ik geen klantenkaart heb :bash: ). 1 van de eerste dates nadat het weer mocht was met Nikky en het leek wel alsof zij ook al die maanden aan opgekropte sexuele energie kwijt moest... Intiem met Nikky is heerlijk maar wat zij met haar mond kan verdient een prijs. Zo lekker word je bijna nergens anders gepijpt en ze geeft misschien wel de beste blowjobs van heel DS (wat gezien de behoorlijke concurrentie echt een prestatie is). Het liefst lig ik hele dates met haar in 69 of andere variaties - daarnaast ook gewoon een hele leuke meid en ben blij dat ik haar weer kan bezoeken en misschien doe ik dat snel weer.... :val10:
slyboogy
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 31 Jan 2019, 19:37
Geslacht: man

Re: Naughty Nikky

Berichtdoor Erik57 » 06 Okt 2021, 01:37

Eindelijk na m'n 2e vaccinatie weer de draad opgepakt en me aangemeld bij DS, hét paradijs voor de man. Afgesproken met mijn favoriet Nikky, na 1,5 jaar ontberingen. Nikky herkende me meteen en was opgetogen blij me weer te zien en dat was wederzijds. Na me heerlijk door haar had laten poedelen aan de wastafel, waarbij ze veel aandacht had voor m'n toverfluit, op het bed beland. Ze kroop heel dicht tegen me op en tongzoende me langdurig en hartstochtelijk, alsof we elkaar jaren niet meer gezien hadden en dat was ook zo. Over het verdere verloop laat ik me niet uit, dat is te intiem. Wist toen pas echt wat ik al die tijd gemist had. Nikky, ik ga weer sparen voor een volgende ontmoeting, dank en veel liefs, Erik
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Re: Naughty Nikky

Berichtdoor Bigdick123 » 05 Nov 2021, 00:41

Wat een fijne beleving met Nikky. Ze doet alle verhalen eer aan. Met haar mond weet ze je echt tot een hoogtepunt te brengen. Naast haar erotische kwaliteiten kun je echt met haar lachen, ik deel haar gevoel voor humor heel erg. Open, mooi, prachtig lijf, superzachte huid, heerlijke borstjes.
In alles fantastisch, ik ga zeker weer met haar afspreken, misschien wel voor een trio... Zou ik het liefst met Fleur erbij doen dus hoop dat ze snel weer terug is.
Bigdick123
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 Nov 2021, 17:23
Geslacht: M


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 91 gasten