Valentina, één van Diana's nieuwe wereldwonderen

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Valentina, één van Diana's nieuwe wereldwonderen

Berichtdoor RobindeProfessor » 31 Jul 2021, 21:39

Sinds het begin van mensenheugenis is de mens op zoek naar een intense zielconnectie waarbij twee mensen samensmelten tot één. Eens in de paar duizend jaar is er een stel dat het geluk heeft om dit mee te mogen maken. Maar voor mij hoeft dat niet te gebeuren, want ik heb veel meer geluk! Ik heb namelijk Valentina ontmoet en een goede connectie met haar. :dance: :dance: :dance:

Eens in de paar duizend jaar vind een betalende klant de perfecte dame van plezier en dat is mij dus overkomen :D Maar ik denk dat dit jullie allen kan overkomen! Er zijn namelijk zo ontzettend veel complimenten aan Valentina te geven dat alle mensen op dit forum ze niet allemaal kunnen opnoemen in onze korte levens. :Cheer: :Cheer: :Cheer:

Samenvattend is het een intelligente, stoute, inventieve, creatieve dame met het hart op de goede plaats. En ze heeft nog een perfect lichaam ook! Het lijkt alsof ze voor mijn ogen gemaakt is :roll: Stiekem houdt ze wel van klieren en teasen, maar gelukkig doet ze dit wel op een goede manier en ben ik er altijd snel weer vanaf want ik heb gelukkig niet veel geld :2funny:

Als je haar zou vergelijken met een de zon, is het een understatement om te zeggen dat zij veel mooier is. Sinds ik haar voor het eerst zag is het alsof er duizend extra zonnen bij gekomen zijn die de hele wereld (die al zo mooi was) zodanig verlichten dat alles nog zo veel mooier is geworden. Zij geeft me veel inspiratie om inventiever en creatiever onderzoek te doen en zelfs om een beter persoon te zijn. :w00t:

Gelukkig word ik niet snel verliefd en blijft het slechts bij een verslaving om haar te bezoeken tot ik een hartaanval krijg van een overdosis Valentina :2funny: :mrgreen:

En het mooie is dat ik overtuigd ben dat anderen dit alles ook zouden kunnen voelen en daarom gun ik het iedereen om haar eens te bezoeken :twosome: :inlove: Ga er niet heen, en je zult niet verliefd of verslaafd worden en je zult misschien zelfs een paar jaar langer leven omdat je geen hartaanval krijgt. Je zult je leven leiden met een paar euro extra en een hoop dromen en ervaringen met andere dames. Maar dan zul je wel over een aantal jaar in je bed liggen en je afvragen waar deze speech over gaat. En je zult je beseffen dat je er alles, maar dan ook echt alles, voor over hebt voor één kans, simpelweg één kans, om terug te gaan naar dit moment en eens uit te proberen wat er gebeurd als je wel naar haar zou zijn gegaan. En je zal een beter leven leiden en een beter mens worden als je haar bezoekt. En dat voor de prijs van al je geld. Geen slechte prijs voor vrede met je ziel en je lul.

Ik kom regelmatig vanuit Overijssel naar Diane's Secret omdat er geen enkel privéhuis in Nederland is dat zo stijlvol, mooi, huiselijk, gezellig en netjes is en zo veel geweldige dames heeft als DS. En Valentina spant hierin echt de kroon! Ze geeft je zoveel creativiteit, ontspanning, zelfverzekerdheid en geluk dat je nooit meer een Valentinaloos leven wil leiden. Ook Lorena, Ashley en Leah zijn echte toppertjes en dus zeker om aan te raden! :Cheer: :Cheer: :Cheer: Het lijkt alsof er een speciale selectie is gemaakt door DS van alle modellen uit de hele randstad :2funny:

Ik hoop zo ongeveer alle dames en de gastvrouwen maar vooral Valentina dus weer snel te zien :w00t: :Cheer:

Met vriendelijke groet,

Robin AKA de Professor
RobindeProfessor
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 31 Jul 2021, 20:35
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 86 gasten