Yasmine

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Yasmine

Berichtdoor aron322020 » 05 Aug 2021, 19:51

Vandaag ben ik voor het eerst bij DS langsgegaan na een drukke stressvolle periode.
Yasmine was een van de dames die op dat moment beschikbaar was. Ze stelde zich netjes voor en ik kon mijn ogen niet geloven hoe mooi zij was. Eenmaal in de kamer nadat zij zich ontbloot had kon ik mijn ogen niet van haar afhouden. Ik had meteen spijt dat ik maar een half uur de tijd had. Zowel haar lichaam als mooie gezicht waren top notch!

Ik ben bij veel dames geweest, maar zij spande echt de kroon. Ze had een strak lichaam en erg lekkere borsten. Met een lieve lach en een zachte stem toonde ze interesse in mij en wat ik lekker vind. Erg enthousiast ging ze bij mij liggen en begon mij te strelen en te kussen in mijn nek. Yasmine nam er echt de tijd voor en ik voelde me erg speciaal bij haar. Daarna begon ze mij zachtjes te pijpen. Ik mocht haar tussendoor vingeren en beffen terwijl ze zachtjes kreunend steeds dieper en natter mijn lul in haar mond schoof.

Ze was erg actief en deed precies wat ik lekker vond. Ze ging vervolgens op mij zitten zodat en heerlijk rijden. Stopte op verzoek wanneer ik bijna op het punt stond om klaar te komen zodat we nog wat langer door konden gaan.

Uiteindelijk ben ik hard klaargekomen terwijl ze mij bereed en mij liefdevol vasthield en mijn nek kuste en kreunde. Heb in tijden niet zoveel gespoten.

Daarna hielp ze mij lief schoonmaken van mijzelf en hebben we ons aangekleed.

Ik raad iedereen aan om bij Yasmine of een van de andere DS meisjes langs te gaan. Als dit altijd zo is dan wordt ik vanaf nu vaste klant.
aron322020
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 05 Aug 2021, 19:37
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten