Diana’s secret: een pretpark voor volwassenen!

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Diana’s secret: een pretpark voor volwassenen!

Berichtdoor M1K3 » 06 Aug 2021, 12:06

Allereerst: Enorm bedankt voor de mooie prijs!
:kerst20:
Volgens mij maakte ik een huppeltje van plezier toen ik jullie berichtje kreeg dat ik de recensie prijs gewonnen had. Een uur gratis plezier met dame naar keuze. Erg onverwacht maar heel erg geapprecieerd.

Mijn avontuurtje met Anna, waar ik mijn recensie over had geschreven, was mijn allereerste ervaring in een privehuis en was absoluut geweldig! Ik had dan ook graag mijn prijs met haar besteed maar helaas werkte zij niet op het moment dat ik mij uit de dagelijkse sleur kon onttrekken.

Ik werd gelukkig door een blonde schone in een heerlijk kort rokje bovenaan de trap ontvangen, wat mij ervan overtuigde dat dit tweede avontuur ook zeer de moeite waard zou worden :cool:

Het bleek druk te zijn! Alle kamers bezet en met 3 mannen in de wachtkamer. Persoonlijk vond ik de ietwat ongemakkelijkheid die alle heren duidelijk hadden (ook ik) naderhand best vermakelijk. Gelukkig was er een prachtige en vriendelijke gastvrouw die het wachten veraangenaamde. Ook de lieftallige dames die als Victoria secret engeltjes langs kwamen zorgden bij mij voor een glimlach op mijn gezicht.

Na max 7 minuten wachten was het mijn beurt. Er was een kamer vrij en de lieftallige dame die mij eerder bovenaan de trap had ontvangen was voor mij beschikbaar: Amanda.

Zoals ik al schreef ... dit was pas mijn tweede keer bij DS en terwijl ik achter Amanda aanliep naar boven verwachte ik een vergelijkbare ervaring als met Anna ....

:2funny: Niets bleek minder waar!

Waar Anna me betoverde en mij rustig en heel natuurlijk mee haar bed in nam, werd ik door Amanda gelijk verslonden! Niet alleen hadden haar lippen en borsten een weelderig volume, ook qua geluid liet ze duidelijk weten wat ze lekker vond. Ik wist even niet wat me overkwam! Ik liet me heerlijk door haar meeslepen en een uur lang hebben we geweldig genoten ... Wat ook best goed voor mijn zelfvertrouwen was want ik ben zeker geen sexgod, maar Amanda heeft me in ieder geval boven mijn eigen verwachtingen doen uitstijgen.
Haar heerlijke verdwaasde blik na afloop :wub: staat in mijn netvlies geschreven.

Ook dit was weer een blijvende DS herinnering. Mocht je me als ik 90 ben een beetje verdwaasd zien glimlachen achter de geraniums... dan weet je waar ik aan denk!

Dit tweede avontuur heeft doen beseffen dat DS eigenlijk het best te vergelijken is met een pretpark is voor volwassenen! DS heeft attracties voor iedereen... Ga op droomvlucht met Anna of stap in de Python met Amanda.

Ik ben in elk geval erg blij dat DS nog veel meer attracties in huis heeft waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Het wordt denk ik tijd dat ik een seizoenskaart ga halen!

Dank je wel DS en tot snel,
Mike
M1K3
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 27 Jul 2021, 22:13
Geslacht: Man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten