Amanda

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Amanda

Berichtdoor John65 » 08 Okt 2021, 13:40

Vol verwachting had ik een afspraak gemaakt met Amanda begin deze week; wat een fantastische verschijning is zij :w00t: ! Zoals de foto’s ook beloven, is zij ook echt! Na binnenkomst kon ze meteen haar handen niet van mij afhouden en begonnen we met een heerlijke tongzoen :lips: ! Tussendoor was ze ook vaak voor een geintje in…. Nouja de rest moet je zelf maar ervaren! Ik vond het meer dan heerlijk! Bedankt Amanda! Je ziet mij zeker nog een keertje terug!

:val10:
John65
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Okt 2021, 14:50
Geslacht: man

Re: Amanda

Berichtdoor shawoz » 12 Nov 2021, 19:18

De foto's zien er echt geweldig uit. Ik weet niet of ik hier zo vrij over mag praten, maar we doen het toch maar: de vorm van borsten, de ronding, de plaats van de tepel, de tepel zelf, oh boy, dat is gewoon de perfectie.

Weet jij eventueel of dat ze graag heeft als je (zacht) aan haar tepels zuigt en lekt? Ik vraag het want sommige dames hebben gevoelige tepels en hebben dat niet graag, of kunnen dat niet lang aan ...
shawoz
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 Nov 2021, 19:13
Geslacht: man

Re: Amanda

Berichtdoor sixty9er » 14 Sep 2023, 12:25

Had Amanda onlangs weer gezien bij .. toen ik op mijn date wachtte en de begroeting was zo leuk dat ik mij voorgenomen had haar opnieuw te bezoeken. En dat gebeurde dus vandaag op haar eerste werkdag bij opnieuw DS waar ze al eerder gewerkt had.

Zal niet in herhaling vallen maar het was opnieuw erg leuk en fijn met haar! Tongzoenen met Amanda is echt heel erg lekker dus dat doen we dan ook door de hele date heen.
En ze is zo oprecht lief, leuk en grappig, we genieten en hebben gewoon lol met elkaar. Seksueel vind ik haar natuurlijk ook bijzonder aantrekkelijk dus ja het gaat alles bij elkaar allemaal erg goed en lekker met ons als we samen zijn.

Dank je wel lieve Amanda, we hebben het nog steeds zo leuk en fijn met elkaar dat ik hoop dat er nog vele afspraakjes zullen volgen, tot de volgende keer, XXXXXXXXXXXXX
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 118 gasten