Wendy en Marina

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Wendy en Marina

Berichtdoor Zonneschorpioen » 08 Nov 2021, 20:22

Wendy en Marina zijn allebei toppers, dat weten de meesten wel. Maar wat gebeurt er als je die twee bij elkaar hebt? In de Jungle Room bijvoorbeeld? Heb je dan twee toppers?

Nou, 1 + 1 = 2 gaat dan niet op heb ik wel gemerkt. Je weet niet wat je meemaakt, maar het lijkt wel of je in de zevende hemel bent. Heerlijk hoe deze twee dames elkaar mee weten te nemen en er echt iets bijzonders van maken, met vooral heel veel knuffelen, ja, daar houd ik van!
Dus wil je een trio? Nou, deze twee weten er wel raad mee.
:w00t: :dance: :w00t: :dance: :w00t: :dance:
Zonneschorpioen
 

Re: Wendy en Marina

Berichtdoor veersing » 03 Dec 2021, 15:46

trio met wendy en marina is wel aan te raden dus bespelen ze ook samen met elkaar (strelen beffen en zo )????
zou dit wel mee moeten mak[color=#FF0000][/color]en lijk me wel heerlijk. :val12: :hartje: trio
Gebruikers-avatar
veersing
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 22 Apr 2011, 02:33
Geslacht: man

Re: Wendy en Marina

Berichtdoor Zonneschorpioen » 06 Dec 2021, 16:05

Nee ze speelden niet met elkaar, ik weet niet of ze dat doen, ik denk zelf van niet, maar zou je moeten vragen aan DS.
Was een mangericht trio en dat was ook wat ik wilde :w00t: :w00t: :w00t: .
Zonneschorpioen
 

Re: Wendy en Marina

Berichtdoor veersing » 07 Dec 2021, 14:59

Zonneschorpioen schreef:Nee ze speelden niet met elkaar, ik weet niet of ze dat doen, ik denk zelf van niet, maar zou je moeten vragen aan DS.
Was een mangericht trio en dat was ook wat ik wilde :w00t: :w00t: :w00t: .


juist dat wil ik wil zien hoe ze elkaar strelen en zo zal ff na vragen alvast bedankt
Gebruikers-avatar
veersing
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 22 Apr 2011, 02:33
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten

cron