Mickey, 186 cm?

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Mickey, 186 cm?

Berichtdoor Maestro » 05 Aug 2022, 13:09

Wow... een dame van 186?

Ik weet niet waarom, maar meestal zijn de meisjes in het vak aan de kleine kant. Misschien omdat we ze dan schattiger vinden.
Maestro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 16:46
Geslacht: Man

Re: Mickey, 186 cm?

Berichtdoor Arie2008 » 20 Aug 2022, 15:23

Is er al iemand die een bezoekje heeft gebracht aan Mickey? Ik ben zo benieuwd naar haar. Ik ga haar sowieso vereren met een bezoekje. En anders wordt het een hopelijke fantastische verassing.
Arie2008
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 24 Aug 2013, 07:44
Geslacht: Man

Re: Mickey, 186 cm?

Berichtdoor Arie2008 » 06 Okt 2022, 16:26

Ik ben vandaag voor een uurtje naar DS gegaan voor m’n afspraak met Mickey.
Wat een prachtige vrouw zeg, leuk koppie, mooi figuur.
Op de kamer was het fantastisch, na de sex kreeg ik nog een heerlijke massage.
Er is één nadeel aan Mickey, ze heeft een hoog herhaal factor.
Tot gauw lieve Mickey,

Groetjes Jeffrey
:val10:
Arie2008
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 24 Aug 2013, 07:44
Geslacht: Man

Re: Mickey, 186 cm?

Berichtdoor Arie2008 » 12 Okt 2022, 08:14

Ik had maandag weer een geile bui en had zin in de lange Mickey. Gelijk een afspraak gemaakt voor dinsdag 11-oktober. Nadat ik haar m’n kleding voorkeur had doorgegeven, heb ik ook gelijk doorgegeven dat we in de jungleroom gaan. Wat een heerlijke vrouw is Mickey! We hebben lekker geknuffeld en sex gehad. Daarna lekker bijgekomen en gekletst in bad.
Heren Mickey is echt fantastisch, ze is een Ellemiek Vermolen look a like.

Tot gauw weer topper

Groetjes Jeffrey :val10:
Arie2008
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 24 Aug 2013, 07:44
Geslacht: Man

Re: Mickey, 186 cm?

Berichtdoor sixty9er » 20 Nov 2023, 20:25

Onlangs zag ik Mickey in de huiskamer terwijl ik op mijn date met Isa wachtte en omdat ik haar een ontzettend lekker ding vond maar eens een afspraak gemaakt om nader met elkaar kennis te maken.
Vooraf haar even gevraagd of tongzoenen en 69 inbegrepen waren en na haar bevestiging op naar de Jungle Room.
Wat een ongelooflijk zalige vrouw is Mickey! Een zeer welgevormd lichaam met grote borsten en billen en een heel mooi gezicht. Las ergens dat ze een lookalike van Ellemieke Vermolen was en ja die vergelijking gaat wat mij betreft zeker op! Echt zo'n droomvrouw bij wie ik wel vaste klant zou willen worden!

Maar helaas, dat laatste zal jammer genoeg niet gebeuren. Het was een leuke date met een leuke en zeer aantrekkelijke sexy dame maar het was vanaf het begin duidelijk dat er van haar kant onvoldoende klik en interesse was om mij nou eens echt lekker te verwennen zodat ik bij haar op herhaling zou gaan.
Toen ik bij het staand voorspel rustig en beheerst met haar wilde tongzoenen kreeg ik meteen "rustig aan" te horen en beperkte zij zich tot wat halve seconde zoentjes met gesloten mond en een enkele aanraking buitenboord met het puntje van de tong, idem op bed. Dit lijkt niet eens op tongzoenen dus een afknapper. Mickey kan in de leer bij haar huisgenotes Amanda en Isa die het tongzoenen wel beheersen en gulzig in de praktijk brengen.
Op bed deed ze wel een beetje meer haar best om het mij naar de zin te maken maar het had iets te veel het karakter van een wat plichtmatige afwerksessie. Alle handelingen van korte duur zodat we in 20 minuten klaar waren.
Leuk en voldoende voor een eerste kennismaking maar dat was het vooral vanwege het feit dat ik het bed mocht delen met een voor mij extreem mooie, lekkere en aantrekkelijke droomvrouw die bovendien prettig in omgang is.

Tijdens het aankleden en napraten haar gevraagd of er na deze date dan toch nog een herhaling in zou kunnen zitten maar dan wel met echt tongzoenen......maar nee helaas, meer dan dit zat er niet in.

Leuk voor een keer dus deze absolute droomvrouw maar helaas dus geen herhaling voor mij...
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 234 gasten