Nikky

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Nikky

Berichtdoor Patnet » 12 Okt 2015, 21:11

Ik had twee weken terug een afspraak met Nikky maar zal het begin niet gauw vergeten.
Ik kwam binnen en werd vriendelijk een drankje aangeboden door een van de aanwezige dames waarna ik naar de zitkamer ging.
Daar zat Marieke die bezig was met haar mobieltje en waar ze na en vluchtige hoi en met wie ik een date had, mee verder ging. Ik stond daar te wachten met mijn kaartjes maar voelde niet echt welkom, dus ging ik maar zitten. Dat is wel even anders met de lieve Michelle en Anita!
Eindelijk was Marieke klaar met haar mobiel en kon ik eindelijk het zakelijke gedeelte afronden.
Daar kwam Nikky, wat een heerlijke verschijning en heel vriendelijk. We gingen gezellig naar de kamer en na de was ritueel kon ik genieten hoe een prachtige vrouw bewoog. Zij wist instinctmatig precies wat goed voor ons tweeen zou werken.
Ik had afgeproken voor anderhalve uur maar zelfs dat was nog te kort! Nikky zorgt ervoor dat ik heel snel weer terug kom.
Kusen voor Nikky!
Patrick
Patnet
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 01 Mei 2014, 00:43
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor Michelbakker » 22 Nov 2015, 20:25

Lieve Nikky,

Ik liep naar binnen en eerst was ik gespannen,
maar toen ik jou zag lachen was ik ontspannen.
Je bent een blonde vlam, die alles kan,
Je keek naar mij met grote ogen, want ik was best wel wat man.
Die ogen keek ik in, het leek alsof ik verdronk
Ik waste me even snel, voor het geval dat ik stonk.
Je hand gleed over mijn buik, en ik was van de aarde,
Want het was niet normaal, wat ik met jou ervaarde!
In verschillende standen, bewoog jij met buik en rug
Voor jou lieve Nikky, kom ik graag nog vaak terug!

Kus

ook te zien hier http://www.hookers.nl/showthread.php?t= ... ost1996935
Michelbakker
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 Jan 2015, 14:46
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor TheFonz » 24 Nov 2015, 15:44

Wat een heerlijke en lekkere gekke meid is Nikky. Omdat ik van ver buiten Den Haag kom, bel ik altijd voor een afspraak. Gelukkig was ze beschikbaar op de tijd dat ik in Den Haag kon zijn. Op de kamer zei ze dat ze naar me had willen zwaaien toen ik de huiskamer inkwam, maar dat dat toch wel wat raar was overgekomen. Er zaten daar trouwens veel mooie blonde dames, voor je het weet ga je nog twijfelen over je keuze :tongue: . Nikky weet je heel snel op je gemak te stellen en dartelt eerst vrolijk door de kamer. Maar eenmaal op bed beland neemt ze alle tijd voor je. Haar pijpkunsten zijn van een hoog artistiek niveau, je zit dan al bijna tegen je hoogtepunt aan, maar ze weet het precies zo te variëren dat het daar niet te snel van komt. De seks daarna voelt echt intens, je glijdt als vanzelf je orgasme in, heerlijk om die energie-uitwisseling met haar te ervaren. Daarna nog veel met haar gebabbeld en gelachen. Echt, helemaal weer bijgekomen. Een topper, voor herhaling vatbaar, ook al barst DS echt van de verleidelijke Sirenen, gruwelijk lekker!
TheFonz
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 24 Nov 2015, 15:35
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor frodo_nl » 26 Dec 2015, 09:47

Nikky heeft een sexy accent en is eigenlijk sowieso heel sexy. Op de kamer is lekker uitgebreid gezoend (fijn dat ze niet rookt). Ze is gewoon heel naturel en komt grappig over. Na het pijpen heerlijk een paar standjes afgewerkt en daarna nog wat gebabbeld. Heerlijk
frodo_nl
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 14 Nov 2015, 15:55
Geslacht: M

Nikky

Berichtdoor Erik57 » 17 Mrt 2016, 21:22

Trakteerde mezelf voor m´n verjaardag op een trio, voor het eerst van mijn leven. Nou, dat zal ik niet snel vergeten, al word ik honderd. Ik had over de telefoon aan Nikky gevraagd met wie ze het liefst een duo wilde vormen en ze reageerde meteen met collegaatje Monique. Die twee liggen elkaar heel erg goed, bleek al snel. Werd meteen door Monique lekker gewassen, dat alleen al kan mij niet lang genoeg duren. Van meet af aan was ik in gezelschap van twee leuke meiden en het was net of ik bij mijn buurmeisjes op bezoek was, gezellig gebabbel en ondertussen al staande veel lijfelijk contact, omringd door twee paar liefkozende handen en over heel mijn lijf twee gewillige monden. Uiteindelijk toch maar op bed gaan liggen en daar voelde ik me helemaal als een Pasja, vooral het moment dat ze zich getwee op mijn klok en hamerspel concentreerden, dit was hemel op aarde, onbeschrijfelijk genieten. Na ´n hele lange, ononderbroken verwennerij, ben ik (op hun verzoek) eens om de beurt van de dames gaan snoepen, ook dat was een feest om te doen, vooral omdat ze er zo zichtbaar, voelbaar en hoorbaar van genoten. Daarna om de beurt met beide meisjes missionaris en doggy om het feest compleet te maken, "Wat heeft een man toch eigenlijk maar weinig nodig". Lieve Nikky & Monique, dank voor dit onvergetelijke festival. Ik ga meteen sparen voor een volgende keer..........
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor SpyingPhallus » 23 Okt 2016, 19:25

Na een aantal andere afspraakjes was ik nog steeds erg nieuwsgierig naar jou
en een week of twee geleden had ik de stoute schoenen aangetrokken, in die kou.
De spanning van het ontmoeten van een andere dame was aanwezig,
maar na het zien van je sprankelende ogen was ik enkel nog met jou bezig!
Na wat kletsen sloeg de vlam in de Mati Hari dan ook al snel over,
want ik werd in die 1,5 uur super wild van al je getover... :w00t:
De strelingen over mijn lichaam kwamen van een meesterhand,
door je soepele lippen & tong was ik in de 7e hemel beland.
De opwinding liep tijdens het lange voorspel steeds verder op,
ik kon wel uren doorgaan met ‘proeven’, ik had bijna geen stop... :lips:
In verschillende standjes genoten we daarna enorm van elkaar,
met alle energie voelden we elkaar aan als een danspaar... :twosome:
Naderhand was ik tijdens de lol in bad nog steeds geheel van de aarde,
want zoenen kan je als de beste en ook dat heeft zijn waarde... :inlove:
Deze lange & opwindende avond zal ik niet snel vergeten,
Nikky, je bent een stoeipoesje om op te eten… :inlove:

Dat was voor mij een reden om elkaar weer snel te zien,
gisteren was het dan ook zover, wederom met alle gevolgen van dien.
In het warme bad was het fijn om te lachen & bij te praten,
echter, al zoenend in elkaar gestrengeld kon ik je aldaar niet meer loslaten... :inlove:
Het intense voorspel in bad vervolgde zijn weg toch wat verderop
en na geruime tijd met elkaar te hebben gespeeld, nam je me in volle galop... :w00t:
Nu had jij de touwtjes weer in handen om de weg te bepalen,
ik had in alle opwinding amper tijd om adem te halen.
In verschillende standjes ging je heerlijk op me los,
de tijd vloog daardoor snel voorbij in de Mata Hari kosmos... :mrgreen:
Een half uurtje extra kon gisteren dan ook geen kwaad,
we waren immers nog lang niet klaar met de daad... :inlove:
Je liet me nog verder verleiden door jouw vurige spel,
en dat leidde na flinke tijd in doggy tot het ‘rinkelen van de bel’... :w00t:
Ook gisteren kwam ik na deze heerlijke 2 uur weer in complete extase,
wie weet leidt dat z.s.m. tot een ‘dubbele’ oase...;-)

Nikky, tot zéér snel... :val10:
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor SpyingPhallus » 15 Nov 2016, 01:57

Door de eerdere gezellige & opwindende bezoekjes kon ik het niet laten
Om gedurende de avond van de 11e gezellig met jou in bad bij te praten.
We lagen na een klein kwartiertje in het bad van de Mata Hari al snel omarmd
Door het tongzoenen en handwerk waren we al wat opgewarmd.

Dit feestje ging vrolijk verder op bed met een uitgebreider voorspel
En bij jou rinkelde de bel al erg snel... :tongue: :dance:.
Ik ging nog even verder met 'proeven'
En door die pzc zakte ik bijna door mijn hoeven... :w00t: .

Kort daarna besteeg je me en ging je heerlijk in volle galop
Je kwam dan ook steeds verder erop...;-) Je weet wel wat ik bedoel, hmm...;-)
De energie was intens en je kwam weer klaar :w00t:
Even later was ook mijn hoogtepunt daar.

Nikky, het was weer een geslaagd uurtje! :lips:
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor timmy24 » 20 Nov 2016, 17:18

Het is alweer enige tijd geleden dat ik bij die heerlijke stoeipoes van een Nikky langs ben geweest. Nikky is echte lekkere Hollandse meid en ook een elegante verschijning. Met haar 1.60 is ze klein maar fijn.

Nadat ik bij vrienden heerlijk had gegeten en langs DS reed dacht ik laat ik weer is even een kijkje nemen. Het is altijd spannend om die trap op te lopen, ik voelde de adrenaline toen ik aanbelde en mn hart ging toch wel redelijk te keer toen ik die trap opliep. Boven aan gekomen kreeg ik een lekker drankje en werd ik voorgesteld aan de dames.

Ik hoefde niet lang na te denken toen Nikky zich voorstelde. Ik besloot dan ook om het er maar van te nemen en heb gekozen voor 45 minuten. Aangekomen in de Italiaanse kamer begon ze meer heerlijk te zoenen. Hierover was ik aangenaam verrast (bij de ramen heb ik dat nog nooit meegemaakt). Ze zoende me vurig en met passie en ik raakte al gauw opgewonden. Daarna begon ze me heerlijk te pijpen en ik maakte neukbewegingen in haar mond. Door haar gekreun en speelse lach werd ik nog meer opgewonden. Aangezien ik meer van het neuken ben, gingen we snel over naar de missionaris positie. Altijd een lekker standje om mee te beginnen. Daarna zijn we overgestapt op doggystyle, toch wel mn lievelings.. We zijn flink te keer gegaan en ik heb haar heerlijk van achter vol gespoten.

Ik was redelijk snel klaar gekomen, de resterende tijd hebben we lekker gebabbeld en geknuffeld. Lieve Nikky ik kom gauw weer bij je buurten!!
timmy24
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 20 Nov 2016, 16:54
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor SpyingPhallus » 06 Dec 2016, 14:45

Gisteren heb ik weer eens een afspraak met mijn lieve schat & stoute stoeipoes Nikky gemaakt. Na de hartelijke ontvangst & een drankje vertrokken Nikky & ik al snel naar onze stek, de Jungle. Los van het feit dat Nikky een beeldschone dame is en ik goed met haar kan kletsen, weet ze me iedere keer weer te overtreffen... :w00t: Ik hoef maar amper één voet in de kamer te zetten en de opwinding is er direct en zoenen kan Nikky ook als de beste, vanaf moment één is het dus een grote weelde... :cool: Na wat gezellig geklets, een vurig voorspel en Nikky haar 1e hoogtepunt had bereikt, nam ze de touwtjes in handen en ging ze flink op me te keer. Die amazonerit voelde & zag er erg opwindend uit, ze genoot er zelf ook overduidelijk van :w00t: Het knuffelen & zoenen ging tussen de andere 5 standjes lekker door, af en toe even een ‘pauze’ door elkaar oraal te bevredigen – wat weet ze mijn jonge heer toch altijd goed te verwennen – en na een explosie van opwinding kwam ik ook tot het hoogtepunt. Die 1,5 uur in de Jungle waren dan ook weer fantastisch, het leek er wel op alsof de kleine jan daaronder koorts had…;-) Aan het einde van deze 1,5 uur quality time hebben we nog even gezellig gekletst & gezoend en liep ik met een voldaan gevoel de deur uit... :wub:

Ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek aan deze gezellige kletskous met een heerlijke erotische gave. Nikky, je bent een toppertje! :lips: :lips: SP
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor bas1985 » 29 Dec 2016, 16:24

1,5 Week geleden DS bezocht (op goed geluk want ik had geen afspraak gemaakt). Nette ontvangst en in de woonkamer gekozen voor Nikky. Ze is heel spontaan in de omgang en dat zorgde er voor dat je je snel op je gemak voelt bij haar.

In het geboekte uur heerlijk geknuffeld, gebabbeld en intiem geweest. Allebei onze lievelingsstandjes gedaan. Tussen het intieme door soms even verder gegaan met knuffelen om niet te snel klaar te zijn.

Deze date wordt zeker een keer overgedaan!
bas1985
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 08 Nov 2015, 21:32
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 100 gasten