Stefany

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Stefany

Berichtdoor cowboy67 » 27 Nov 2016, 18:28

Vandaag een bezoekje gebracht aan het warme bad genaamd DS. Gastvrouw Melissa was zoals altijd haar betoverende zelf, voorlopig echter wel voor het laatst. Melissa, bedankt voor alles, ik ga je missen. Maar niet getreurd, want ik had een afspraakje met Stefany. Eigenaardig dat over haar nog niets is geschreven aangezien zij een van de topvrouwen van DS is. Stefany is een geweldig mooie lieve dame met een prachtig lichaam met de juiste glooiingen en een warme en sympathieke uitstraling. Het uurtje bij haar vloog dan ook voorbij. Hoewel ze alle onderdelen van een goeie vrijpartij tot in de puntjes beheerst, wil ik met name haar enorme passie en techniek bij het zoenen speciaal benoemen, die is echt heel bijzonder. Kortom heren, ben je een zoenliefhebber en wil je de ultieme GFE beleven, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Stefany, ik heb wederom genoten van je, bedankt en tot gauw. :lips:
cowboy67
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 09 Aug 2014, 15:19
Geslacht: m

Re: Stefany

Berichtdoor Tij(ger)s » 17 Dec 2016, 02:31

Ik hou erg van exotische dames en ze stond dus al lang op mijn verlanglijstje. Ze werkt niet zo vaak. Meestal maar twee keer per week. Je had ook een keer wat met school. Dus het kwam er een tijd niet van. Maar die keer dat het er wel van kwam was het goed raak.
Ze is echt een lust voor het oog. Ze is vrij lang voor een Braziliaanse (1.70). Dit vind ik wel prettig aangezien ik zelf vrij lang ben. Haar lichaam is prachtig met stevige borsten, heerlijke Braziliaanse billen. Daarom hou ik zo van exotische vrouwen. Die heupen, die billen. Als ik niet in Nederland blijf emigreer ik naar Zuid-Amerika.

Dan heb ik het nog niet gehad over haar bruine haren. Die ze soms stijl draagt en soms krullend. Beide staat haar prachtig. Haar gezicht pakte me wel. Schitterend alles perfect in verhouding en met hele mooie bruine ogen waar ik in ronddwaalde. De erogene zone in mijn nek wist ze bijzonder goed te vinden. Dat is me echt goed bij gebleven. Seks was erg goed maar wat wil je met een brasileira als Stefany. Ik heb echt van je genoten. Zo af en toe denk ik nog aan Stefany en dan krijg ik een hele grote glimlach op mijn gezicht. Ik kom graag nog een keer terug maar dan wat langer! :lips:
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Stefany

Berichtdoor sixty9er » 02 Jul 2017, 20:34

Stefany stond al maanden op mijn verlanglijst en toen ik deze week haar foto's opnieuw zag moest het er echt maar eens van komen. Een kennismakingsdate van een half uur gepland dus en op naar DS waar ik zoals eigenlijk altijd heel prettig ontvangen werd.
Toen de gastvrouw tegen Stefany zei dat haar date er was zagen we elkaar en lachten we elkaar op afstand toe. Nog even wachten totdat er een kamer vrij was en toen ging Stefany mij voor op de trap naar boven terwijl ik genoot van haar grote schoonheid en vooral haar verrukkelijke extreem mooie grote ronde Braziliaanse derriere, werkelijk een van de mooiste en lekkerste zoniet de allermooiste en allerlekkerste die ik ooit gezien had. Perfectie bestaat echt!

Op de kamer gezellig babbelend voorzichtig toenadering gezocht, Stefany wees dit niet af maar zat nog duidelijk in een lage versnelling. Eerst maar even gewassen aan de wasbak waarbij ik haar vroeg mij te assisteren hetgeen ze ook deed. Na het lekkere staande tongen (wel lekker met de tong maar niet 'all the way' vol en diep) het bed op waar we dit voortzetten en ik ook haar zeer fraaie borsten mocht aflikken terwijl mijn handen continu haar droombillen bevoelden. Daarna het hoofdgerecht, de soixante neuf. Was echt zalig gewoon, buiten dat haar billen natuurlijk fenomenaal en stevig zijn smaakte Stefany's lekkerste plekje ook heerlijk jong, strak en fris.
Doordat ik zo enorm onder de indruk was van het feit dat ik denk ik met de allermooiste vrouw ooit het bed deelde en 100% gefocused was op het likken was mijn tool wat afgezwakt zo merkten we tijdens de cowgirl.
Geen nood, Stefany kwam op mijn verzoek lekker bij me liggen en ze trok me zc heerlijk tot het einde af.

Een prima start voor een eerste date! Stefany is in mijn ogen echt absurd mooi en lekker. Dit was zo'n moment dat ik me herinnerde gelezen te hebben dat mannen dan een soort 'knock out' kunnen krijgen en zo'n extreem mooie/lekkere vrouw in real life niet eens aan durven spreken;-) Ik voelde mij ondanks mijn ruime ervaring door dit effect weer bijna een verlegen studentje.
Anyway, Stefany is welwillend om je een heerlijke ervaring te geven en ik wil de volgende keer langer met haar afspreken zodat we de lichte schroom en onwennigheid van vandaag achter ons kunnen laten.
Dank je wel lieve verrukkelijke heerlijkheid, tot de volgende keer! XXX
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34

Re: Stefany

Berichtdoor Felrotcha » 15 Jul 2017, 00:42

Ik heb met deze mooie dame 2 keer een date gehad. De eerste keer was van paar maanden geleden op een zondag. Ik ben toen zonder afspraak naar DS gegaan want ik wou haar eerst in het echt zien. Om zeker van te zijn was ik daar rond 12:00 in DS en ik was ook de eerste klant. Tijdens voorstel ronde kwam Stefany als eerste naar me toe en ik had de keuze al snel gemaakt. Wat me als eerste opviel bij haar (naast dat ze knap is en in mijn ogen een perfect lichaam heeft) is dat ze leuk overkomt. Ze was niet zenuwachtig of verlegen het leek wel of ze deze werk al een tijdje doet, en terwijl ze nog jong is. Tongzoenen deed ze bij mij niet wel kusjes op de mond en net als bij sixty9er wou de cowgirl bij mij ook niet lukken. Maar dat maakte mij ook niet uit, want bij beide dates ging ik met goed gevoel naar huis. :smile:
Felrotcha
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 13 Jun 2015, 11:15
Geslacht: Man

Stefany

Berichtdoor drs wil » 14 Sep 2017, 21:20

Gisteren bij Stefanie geweest aan het eind van de dag. Ik was plan met iemand anders mee te gaan maar zij was reeds bezet. Toen zag ik Stefany die de telefoon kwam opnemen.
Wat een prachtige vrouw. Ze liep op hoge hakken met zwarte kousen en een prachtige, niets verhullende rode body. De beschaving en de vrolijkheid waarmee zij haar vak uitoefent is heel bijzonder.
Beschaafd, heel mooi, sensueel, erotisch. High Class en ook heel gewoon en niet te vergeten bijzonder gewillig. 
Zo lekker dat het gewoon een beetje is alsof je droomt.
Stefany is voor veel in en gaat helemaal met je fantasie mee.
En als je dan ben klaargekomen dan heb je ook nog een gezellig gesprek daarna. Geen twijfel ik ga haar weer zien.
Ik heb sowieso respect voor alle dames die het voor ons zo leuk maken en Stefany maakt een bezoek wel heel bijzonder.
drs wil
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Sep 2017, 20:56
Geslacht: man

Re: Stefany

Berichtdoor Bolster1 » 15 Sep 2017, 16:14

Vandaag weer eens mijn regelmatig beozekje aan de girls van Dianes Secret afgelegd. Melissa was de gastvrouw met wie ik het goed kan vinden. De keus was weer moeilijk. Gekozen voor Stefany. Het braziliaanse uiterlijk en haar spontaniteit hebben mij een geweldige middag doen beleven. Geen enkele keer teruggefloten, wat Stafany met mij deed onvergetelijk. Kom zeker nog eens terug.
Bolster1
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Jul 2017, 10:27
Geslacht: man

Re: Stefany

Berichtdoor Frensen » 23 Sep 2017, 12:11

Wat een sexgodin deze vrouw. Vorige week bij haar langs 'gewipt'. Neemt alle tijd voor je, is gezellig en God wat is ze lekker! Kom zeker weer bij haar terug.
Frensen
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 Jul 2017, 16:42
Geslacht: Man

Re: Stefany

Berichtdoor anthrax » 25 Sep 2017, 00:11

Laatst had ik bij DS een afspraak met Stefany. Stefany is een leuke meid met mooie curves. Als zij voor je de trap op loopt dan valt er echt wat te zien! Ze is erg aardig en stelt je op je gemak. Stefany leek in het begin een beetje rustig, maar naarmate de temperatuur steeg werd zij ook steeds heter. Volgens mij vond Stefany het leuk om bovenop te zitten, aangezien ze dat erg goed kan. Uurtje ging zo voorbij!
anthrax
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 29 Aug 2012, 22:33
Geslacht: man

Re: Stefany

Berichtdoor drs wil » 27 Sep 2017, 20:27

Vandaag lukt het helaas niet om met Stefany af te spreken. Ze had tot ver in de middag klanten. Toch een reactie omdat het bezoek heel leuk was. Compliment voor de gastvrouw met de mooie zwarte haren (ik kom al lang bij DS en haar nog nooit ontmoet). Zij was vriendelijk, rustig, heel voorkomend ook toen bleek dat er voor mij deze keer weinig keus was. Iemand die haar vak verstaat, dat merkte ik ook bij het aanspreken van de andere mannen. In de keuken nog even contact gehad met Stefany die vrolijk en hartelijk reageerde. Ze zag er net als vorige keer uit als een model. Wat een mooie vrouw.
In de keuken was ze aan het praten met Olivia, ook een prachtige vrouw die ik al vaker heb bezocht. En nog steeds even vriendelijk. Jammer dat deze keer het bezoek kort was maar wel met een fijn gevoel vertrokken door de nette en hartelijke ontvangst. Volgende week nieuwe kans
drs wil
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Sep 2017, 20:56
Geslacht: man

Re: Stefany

Berichtdoor drs wil » 05 Okt 2017, 21:44

Gisteren heerlijke 45 minuten doorgebracht in de jungleroom met Stefany. Had deze keer een afspraak gemaakt om haar zeker te treffen. De eerste keer was geweldig, ik bleef er maar aan denken.
En de tweede keer....zo fijn, had uren mogen duren. Stefany is zo vriendelijk, zo aardig, zo gewillig, zo op en top een vakvrouw. En met een heerlijk lijf waar veel mee mogelijk is. Een droomdate. En.... gastvrouw Linda was er ook. Geeft het bezoek een extra tintje gezelligheid. Gelukkig had ik even de tijd om haar daar ook een compliment voor te geven.
drs wil
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 Sep 2017, 20:56
Geslacht: man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 gasten