Simone

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Simone

Berichtdoor markymark » 19 Aug 2017, 18:36

Vandaag mijn grote stoute schoenen aangetrokken en een afspraakje gemaakt met mooie Simone.
Wat een knappe verschijning, zacht lichaam, mooie ogen en gezellige babbel.
Simone je gaat mij snel terug zien

XXX
M
markymark
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 27 Mrt 2008, 14:09

Re: Simone

Berichtdoor markymark » 03 Okt 2017, 17:59

Soms kom je iemand tegen, waar je spontaan verliefd wordt.
Soms kom je iemand tegen, die je de hele tijd vast wilt houden.
Soms kom je iemand tegen, die je lang wilt knuffelen.
Soms kom je iemand tegen, waar je lekker tegen aan wilt liggen.
Soms kom je iemand tegen, waarmee je goed kan praten.
Soms kom je iemand tegen, waarbij je een klik voelt.
En Soms.., soms is er een Simone!

XXX M
markymark
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 27 Mrt 2008, 14:09

Simone

Berichtdoor ArnovD » 03 Okt 2017, 22:58

vandaag 03-10-2017 bij Diane's secret geweest.
je word netjes ontvangen echt top. Had Simone om 1900 uur en dat was een top avond met haar. ik ga zeker nog een keer dat weet ik zeker. en dan ga ik een hele nacht
ArnovD
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Okt 2017, 22:30
Geslacht: M

Re: Simone

Berichtdoor markymark » 10 Nov 2017, 23:00

Net terug van een heerlijke date met Simone.
Wat een heerlijk mooi en zacht lichaam heeft zij toch!
Lief en een zeer hoog knuffelgehalte, echt een meisje waar je lang tegen aan wilt blijven liggen.
Ik verheug me alweer op de volgende afspraak met haar!!!

XXX M
markymark
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 27 Mrt 2008, 14:09

Re: Simone

Berichtdoor Hans6603 » 03 Jul 2018, 14:22

Vandaag spontaan naar DS
Ik kom er niet vaak maar alle ervaringen zijn positief dus als het kan.
Bij voorstellen waren er drie dames niets mis mee maar niet mijn smaak.
Toen ik binnen kwam was ik gevolgd door een leuke Dame die zich na even wachten aanmelde.
Gevraagd of deze Dame beschikbaar was.
En ja Simone was beschikbaar.

Wat een heerlijke vrouw, aantrekkelijk, heerlijke billen en borsten.
Verleidelijk dansen elkaar aftasten.

Ook het prive deel was super.
Lieve simone Dank je wel en ik kom sneller als normaal terug om nog een keer samen te genieten.
Hans
Hans6603
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 19:18
Geslacht: m

Re: Simone

Berichtdoor dstout » 29 Jul 2019, 22:53

Lieve Simone,
Ik hoop dat je hier meeleest.
Vanavond was ik bij jou en hoop dat jij er ook van hebt genoten. Ik geloofde elk lieve woord die je tegen me zei :wub:
Liefs en hopelijk tot gauw.
XXX
dstout
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Sep 2016, 14:31
Geslacht: man

Re: Simone

Berichtdoor Teener Lover » 23 Feb 2020, 18:02

Met het vertrek van een aantal dames, waaronder Claire en Merel, dunde mijn favorietenlijstje een beetje uit. Kim, de onvolprezen gastvrouw, maakte me attent op het bestaan van Simone. Zoals altijd had ze mijn smaak en voorkeuren goed ingeschat. Ik heb Simone nu twee keer bezocht, de tweede keer was nog veel beter dan de eerste keer. Ze is knap, heeft een prachtig figuurtje, is heel ontspannen en doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Ze zoent heel lekker, neemt initiatief als dat nodig is, weet wat mannen opwindt en kan zich goed laten gaan. Ze is in één woord verrukkelijk.... (en heeft een buitengewoon hoog herhalingsgevaar).

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Simone

Berichtdoor Sil » 27 Aug 2020, 22:07

Een mooi spontaan meisje met een prachtig strak lichaam, lange donkere haren en een lieve lach. Op de kamer blijkt het een lieve knuffelaar te zijn met een tomeloze, energieke inzet.
Ze staat open voor veel suggesties, maar toch zijn er een aantal dingen die ze niet doet( haar keuze en goed recht).
Wat ik vooral leuk aan haar vindt dat ze lekker open is in als ik met haar praat en mijn nieuwsgierige vragen gewoon beantwoord. Ook zitten we qua muziek op dezelfde golflengte en dat komt niet vaak voor.
Een gezellige meid waar ik makkelijk een avondje in een cafe zou kunnen praten, maar zou dan wel hopen dat er aan het eind van de avond toch wel weer 'geknuffeld' zou worden.
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Simone

Berichtdoor rickrockhard » 24 Sep 2020, 16:16

Ontzettend leuk en lief meisje met, naar mijn smaak, echt de mooiste billen van heel DS. Prettig aan haar vind ik dat ik ook heel goed met haar kan praten en ze een prettige sfeer weet te creeeren waardoor je meteen op je gemak bent. Naar mijn mening is 50% van een goede DVP (naast de handelingen waar je voor komt) namelijk ook het sociale gedeelte en het zorgen voor een klik of op gemak stellen zodat je echt een ontspannen date beleeft en weer verkwikt de deur uitloopt. De spanningsopbouw van gezellig naar geil is bij haar echt uitstekend en ze zorgt er op deze manier dus ook voor dat ik graag bij haar terugkom en hier zouden meer meiden een voorbeeld aan kunnen nemen. Een dikke 10 en hoop dat ik haar nog lang mag bezoeken!
rickrockhard
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Dec 2019, 19:00
Geslacht: Man

Re: Simone

Berichtdoor rickrockhard » 24 Sep 2020, 16:28

Ontzettend leuk en lief meisje met, naar mijn smaak, echt de mooiste billen van heel DS. Prettig aan haar vind ik dat ik ook heel goed met haar kan praten en ze een prettige sfeer weet te creeeren waardoor je meteen op je gemak bent. Naar mijn mening is 50% van een goede DVP (naast de handelingen waar je voor komt) namelijk ook het sociale gedeelte en het zorgen voor een klik of op gemak stellen zodat je echt een ontspannen date beleeft en weer verkwikt de deur uitloopt. De spanningsopbouw van gezellig naar geil is bij haar echt uitstekend en ze zorgt er op deze manier dus ook voor dat ik graag bij haar terugkom en hier zouden meer meiden een voorbeeld aan kunnen nemen. Een dikke 10 en hoop dat ik haar nog lang mag bezoeken!
rickrockhard
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Dec 2019, 19:00
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten

cron