Jenna

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Jenna

Berichtdoor p-tje82 » 22 Feb 2018, 23:51

Vandaag heb ik mezelf weer eens op een bezoekje aan DS getrakteerd. Van tevoren eerst even gekeken wie er allemaal aanwezig waren en op basis daarvan een shortlist gemaakt van dames met wie ik eventueel een lekker half uurtje wilde beleven. Eenmaal bij DS bleken 3 van de 4 dames die ik in gedachten had al bezet te zijn. Hierdoor viel mijn keuze dus automatisch op Jenna. Wat overigens geen straf was, ze is immers een knappe meid . Na te hebben afgerekend vertrokken we naar boven richting het kleinste kamertje.

Jenna kwam op mij over als een aardige en spontane meid. Na het uitkleden en wassen, gingen we lekker op bed liggen en vroeg me wat ik lekker vind. Ik gaf aan alles wel lekker te vinden en zij gaf aan dat dit ook voor haar gold. Wat volgde was een heerlijke en intense zoenpartij. Ze tongde me diep en vol overgave en ik genoot hier enorm van. Na een tijdje manoeuvreerde ik bovenop haar en begon mezelf naar beneden te werken totdat ik bij haar heerlijk poes aankwam. Ik begon haar heerlijk te beffen en te vingeren. Iets wat ze zeker wel leek te waarderen. Nadat ze haar hoogtepunt bereikt leek te hebben, draaide we de rollen om en begon ze mij zalig te pijpen, waarbij ze m'n jongeheer helemaal naar binnen werkte.

Na een tijdje liet ik merken dat ik wel zin had om te neuken, waarop ze boven op me klom en me lekker wild begon te berijden. Tussendoor bleef ze ook regelmatig met me tongen. Vervolgens vond ik het tijd om zelf bovenop te gaan en heb ik haar heerlijk in missio genomen. Helaas werkte werkte m'n jongeheer vandaag niet geheel mee en begon die uiteindelijk aan kracht te verliezen. Ik haalde hem uit haar lekkere poes en probeerde hem weer op kracht te trekken. Jenna aarzelde geen moment en pakte een nieuw condoom, haalde de oude eraf en begon me weer vol overgave te pijpen. Helaas werden we onderbroken door de telefoon, met het bericht dat de tijd om was. Jenna wilde me echter nog een paar minuutjes de kans geven om alsnog klaar te komen en begon weer vol overgave met met te zoenen terwijl ik zelf nog probeerde me naar een hoogtepunt te trekken. Maar ik voelde binnen 30 seconde al dat dit niet ging lukken en stopte ermee.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm heb genoten van mijn samenzijn met Jenna. En ondanks dat ik niet klaar kwam, voelde het hele half uur met haar als 1 groot hoogtepunt en ben ik voldaan en tevreden naar huis gefietst.

Ik wil haar zeker nog een keer bezoeken en dan ga ik gewoon voor een vol uur.
p-tje82
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 08 Jul 2017, 12:06
Geslacht: Man

Re: Jenna

Berichtdoor Senceboy » 06 Jul 2018, 21:48

Ik kan het weten, haha, fantastische klassevrouw
Senceboy
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 Jul 2018, 01:19
Geslacht: Man

Jenna

Berichtdoor R__ » 11 Nov 2018, 15:43

Na heel erg lang te hebben getwijfeld toch maar eens DS-girls bezocht. Ik zocht wat speciaals, dus eerst gevraagd welke dame daarvoor in was. Uiteindelijk een afspraak met Jenna gemaakt.

Wat een vrouw!

Voor mij de eerste keer, was behoorlijk gespannen. Gewoon aan de slag gegaan, en na een paar minuten al was ik die (niet prettige) spanning kwijt en kwam er een heel ander soort spanning. Deze is tot op het laatste moment aanwezig geweest. Heerlijk.

Om voor mij een goede date te krijgen dacht Jenna mee over wat leuk zou zijn te doen. Begonnen met heerlijk knuffelen, en daarna gedaan wat we hadden besproken.
Wat een uur, het vloog voorbij! Jenna had gelukkig snel door dat ik behoorlijk op mijn tong ben gefixeerd, en die is dan ook uitgebreid gebruikt. Geweldig.

Och, wat een lichaam heeft Jenna! Absoluut een aanrader, en bovendien is Jenna ook gewoon heel lief

Lieve Jenna, ik heb genoten. Tot snel

R.
R__
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Nov 2018, 15:53
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 109 gasten