Manon

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Manon

Berichtdoor tlbuis » 03 Dec 2019, 14:41

Alweer een tijdje geleden was ik voor het eerst bij DS. Na een fijne binnenkomst met de gastvrouw kom je in ''woonkamer' waar een voor een prachtige dames zich komen voorstellen mijn aandacht ging gelijk naar Manon met haar prachtige krullen en mooie slanke lichaam.

Toen zijn wenaarde kamer gegaan waar ik me een beetje ongemakkelijk voelde omdat het mijn eerste keer was en dat had ze door en heeft me eigenlijk heel snel op mijn gemak laten voelen. Na eerst een beetje zoenen is ze mij heerlijk gaan pijpen en je merkt meteen dat ze dit met veel plezier doet na het pijpen is ze lekker boven op mij gekomen en hebben daarna nog een paar standjes gedaan en tussendoor een kleine pauze waar we fijn gepraat hebben over van alles.

Manon is een ster in het op je gemak laten voelen, daarnaast nog heerlijk in bed en als kers op de taart een hele goede gesprekspartner. Ik zou Manon zeker aanraden, ze is gezellig, prachtig en lekker relaxed.
tlbuis
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 03 Dec 2019, 14:26
Geslacht: Man

Re: Manon

Berichtdoor Pfan89 » 23 Dec 2019, 18:51

Manon heb ik vorige week bezocht. Wat een lieve, mooie, maar bovenal sensuele dame!!
Ik was al een tijdje niet meer bij DS geweest, maar toen ik Manon zag vroeg ik me af waarom niet.
Met haar licht Belgische accent wist ze me tijdens het voorstellen al te beroeren.
Op de kamer heeft ze laten zien tot absolute kunsten in staat te zijn. Ze speelt met mijn tool alsof het haar lievelings-object is. Haar tong smaakt fantastisch, haar kontje is super lekker. Manon is echt een topper. Terwijl ik dit aan het schrijven ben heb ik alweer zin in haar. Als ik binnenkort weer in Den Haag ben, 'wip' ik graag weer even langs! ;-)
Pfan89
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 14 Aug 2016, 00:40
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 gasten