Monica

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Monica

Berichtdoor Kelt » 04 Dec 2019, 03:34

Zondag op de bonnefooi naar Den Haag gereden naar Diane's Secret en daar 3 dames in het voorstelrondje gezien. Monica's verschijning was er eentje waar ik niet omheen kon en heb direct tijd geboekt met haar. Ik ben haar de trap op gevolgd met goed zicht op haar ontzettend lekkere kont.

Op de kamer aangekomen met alle vaste handelingen van dien op bed beland met de vraag waar ik van hield. Een dame die initiatief neemt en massages, daar was immers genoeg tijd voor. Dat heb ik geweten.

Begonnen met een massage waarbij ze echt kracht bijzette in tegenstelling tot het halfhartige zachte werk dat je vaak meemaakt bij dames van plezier. Ze liet me zó ontspannen dat ik bijna wegdommelde. Na de massage volgde een heerlijke orale beurt gevolgd door verschillende standjes. Uiteindelijk doggy klaargekomen en mijn god wat heeft deze meid een heerlijke kont. Nog niet eerder zoiets lekkers voor me gehad.

Na de daad nog een massage gehad en daarna heerlijk samen gelegen en over van alles en nog wat gepraat.

Monica: dank voor een heerlijke middage. Jij hebt mijn weekend weer goed gemaakt.
Kelt
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 03 Dec 2019, 01:58
Geslacht: M

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten

cron